کد خبر: 646170
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۱۰:۰۰:۵۵
| |

زینب سلیمانی:

اسرائیل عقل خود را از دست داده است؛ پدرم شهید موسوی را فرمانده‌ای زیرک می‌دانست

زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی گفت: شهید موسوی پا به پای شهید حاج قاسم در سوریه حضور داشت و حاج قاسم او را فرمانده‌ای زیرک می‌دانست. درست است است که شهادت برای ما افتخار است اما برای جبهه باطل جز ذلت نیست.

اسرائیل عقل خود را از دست داده است؛ پدرم شهید موسوی را فرمانده‌ای زیرک می‌دانست
کد خبر: 646170
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ۱۰:۰۰:۵۵

زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی گفت: شهید موسوی پا به پای شهید حاج قاسم در سوریه حضور داشت و حاج قاسم او را فرمانده ای زیرک می‌دانست. درست است است که شهادت برای ما افتخار است اما برای جبهه باطل جز ذلت نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رژیم آدمکش صهیونیستی عقل خود را در سه ماه گذشته از دست داده است و مردم را در مدرسه و بیمارستان به شهادت رساندند. خون شهید موسوی یقینا به تثبت و پیروزی مقاومت منجر می‌شود و به فضل الهی نشان این رژیم از روی زمین پاک خواهد شد. پیروزی خط مقاومت را از خداوند متعال خواهانم.

وی تاکید کرد: رهبران بزدل و ترسوی رژیم صهیونیستی بدانند که وجدان های بیدار در یک اعتقاد اشتراک نظر دارند که این رژیم جنایتکار است و هیچ راهی جز مبارزه با آن وجود ندارد.

زینب سلیمانی گفت: هیچ اقدامی نمی‌تواند حقارت تاریخی رژیم صهیونیستی را جبران کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

    خلاصه انتقامم نتونستین بگیرین حداقل شهیدمیشین هم خودتون باشهادت عاقبت به خیرمیشین هم آینده فرزندانتون را تامین وبیمه می کنین واقعا جمهوری اسلامی چه آپشن های خوبی داره من نمیدونم چرابااین همه اپشن سید احمد به گفته خبرگزاری فارس رفته خودکشی کرده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها