کد خبر: 646051
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

افسران جنگ نرم با حضور در اجتماع مردم را چهره‌ به چهره به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

روزنامه جوان نوشت: سربازان و افسران جنگ نرم علاوه بر حضور پرقدرت در عرصه جهاد عظیم تبیین و روشنگری در دنیای مجازی، در صحنه اجتماع نیز به صورت چهره به چهره به تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات و رفع ابهامات و تردید احتمالی افراد در سطح جامعه همت بگمارند.

افسران جنگ نرم با حضور در اجتماع مردم را چهره‌ به چهره به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
کد خبر: 646051
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه جوان از افسران جنگ نرم خواست با حضور در اجتماع مردم را چهره به چهره برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش جوان، انتخابات مقدمه تحول در کشور است و کشوری که پیشرفت، غلبه بر مشکلات، خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بیرونی، و رفع و دفع موانع را از مسیر حمایت دلگرم کننده و حضور آگاهانه و حداکثری ملت در انتخابات دنبال کند پا در مسیر تحول گذاشته و کارآمدی نظام در حوزه اجرا را تضمین می‌کند. از همین رو است که امپراتوری رسانه‌ای دشمن، دلسرد کردن، ناامیدی و عدم حضور مردم را به عنوان استراتژی و نقطه هدف خود در انتخابات برگزیده است.

این روزنامه افزوده است: لازمه تحقق موارد فوق به عنوان منظومه مردمی در انتخابات (از ایجاد وحدت ملی تا تحول و کارآمدی) مسئولیت پذیری حداکثری و همگانی است: مسئولان و قوای کشوری و لشکری باید برای برگزاری انتخابات سالم، امن و رقابتی سنگ تمام بگذارند. مسئولان اجرایی با به نمایش گذاشتن کارنامه فعالیت‌های مؤثر در زمینه رفع و حل مشکلات، دلگرمی مردم را افزایش دهند. احزاب و جناح‌های سیاسی با پرهیز جدی از حاشیه‌سازی و ناامید کننده، مردم را به حضور گسترده دلگرم و تنور انتخابات را گرم‌تر کنند. اصحاب رسانه و قلم به ویژه رسانه ملی تمام توان خود را به بصیرت افزایی و افزایش امید اختصاص دهند. سربازان و افسران جنگ نرم علاوه بر حضور پرقدرت در عرصه جهاد عظیم تبیین و روشنگری در دنیای مجازی، در صحنه اجتماع نیز به صورت چهره به چهره به تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات و رفع ابهامات و تردید احتمالی افراد در سطح جامعه همت بگمارند. در چنین شرایطی تردید نداریم که از باب «لا مؤثر فی الوجود الا الله» نصرت و یاری خداوند نیز شامل حال شده و شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها