کد خبر: 646021
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۲۰:۲۰:۲۷
| |

کیهان: جنگ ستودنی است؛ چون آنگاه که کودکان دسته‌دسته در گور می‌روند ما از خواب غفلت بیدار می‌شویم!

روزنامه کیهان نوشت: چه کسی از جنگ خسته می‌شود وقتی این جنگ است که در ظلمات جاهلیت ثانی، هنگامی که کودکان را دسته‌دسته در گور می‌کنند، ما را از خواب سنگین بی‌تفاوتی و راحت‌طلبی بیدار می‌کند.

کیهان: جنگ ستودنی است؛ چون آنگاه که کودکان دسته‌دسته در گور می‌روند ما از خواب غفلت بیدار می‌شویم!
کد خبر: 646021
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۲۰:۲۰:۲۷

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود جنگ را ستوده است!

به گزارش کیهان، غزه امروز تماشایی‌ترین جای جهان است. جلوه‌ای است از تجلیات الهی که باید از ظاهر سرخ و خاک‌آلودش به باطن روشن و اسرارآمیزش سفر کرد. زمین امروز در غزه دهان باز کرده تا قارون و قارونیان را فروببلعد و جوانه آزادی را به‌جای آن بنشاند. چه چیز جز جنگ یارای آن را داشت تا از بطن تاریک بردگی، طفل شاداب زندگی را بیرون بکشد؟

این روزنامه افزوده است: زندگی در ترک ماندن است و جنگ راه رفتن و رهایی از تعلقات ماندن را نشان‌مان می‌دهد. جنگ به ما وارستگی می‌آموزد. جنگ ما را از مرداب عادات روزمره به هجرت مدام خداخواهی می‌کشاند. چه کسی از جنگ خسته می‌شود وقتی این جنگ است که در ظلمات جاهلیت ثانی، هنگامی که کودکان را دسته‌دسته در گور می‌کنند، ما را از خواب سنگین بی‌تفاوتی و راحت‌طلبی بیدار می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • نقی ارسالی در
    پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

    با این چرندیات و گنده گویی ها میخواد نرفتن خودش به جنگ رو توجیه کنه. آدم مرده و‌زیر خاک رفته جاهلیت اولیه و ثانویه حالیش نمیشه.
    حالا که آقایون از خواب سنگین بی تفاوتی بیدار شدن چه کار عملی واقعی کردن؟
    خسته نشدید از شعار

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها