کد خبر: 645662
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۲۱:۵۰:۰۹
| |

واکنش روزنامه اصولگرا به عکس معروف «ما همه با هم هستیم»؛ اگر در میان شما همجنسگرا هم باشد باز هم با هم هستید؟

روزنامه جوان نوشت: این تصاویر تنها می‌تواند یک پیام بیشتر نداشته‌باشد و آن بریدن گلوی وحدت حقیقی با پنبه تفکرات پلورالیستی است؛ جنگ نرمی که خصمانه کمر به تحریف اتحاد بسته است. به جای انتشار اتحاد‌های دروغین باید به فکر تقویت محور‌های اتحاد‌آفرین اصیل بود.

واکنش روزنامه اصولگرا به عکس معروف «ما همه با هم هستیم»؛ اگر در میان شما همجنسگرا هم باشد باز هم با هم هستید؟
کد خبر: 645662
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۲۱:۵۰:۰۹

روزنامه جوان با انتشار تصویری از دختران با پوشش‌های مختلف که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می‌شود پرسید: اگر در میان شما همجنسگرا هم باشد باز هم با هم هستید؟

به گزارش جوان، چند روزی ا‌ست که یک تصویر در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در این تصویر که تحت‌عنوان «ما همه با هم هستیم» منتشر شده، افراد با پوشش‌های گوناگون اعم از با حجاب و مکشوفه دست در دست هم در حالی که شادند، ایستاده‌اند.این در کنار هم بودن تا به کجاست؟ آیا این «با هم‌بودن» تا همین نمایش مرز‌های پوشش است؟ آیا این پوشش‌ها فارغ از پیام‌آنهاست؟ به عبارتی، آیا در پس این پوشش‌ها، طرز تفکر و جهان‌بینی‌خاصی وجود ندارد؟ اگر در میان افراد این مدل از «با هم بودن» افرادی باشند که در نگاهشان علاقه و تفاهمی خارج از ارزش‌ها همچون همجنس‌گرایی باشد، باز هم این تصویر به همان میزان خوشایند است؟

این روزنامه تاکید کرده است: این تصاویر تنها می‌تواند یک پیام بیشتر نداشته‌باشد و آن بریدن گلوی وحدت حقیقی با پنبه تفکرات پلورالیستی است؛ جنگ نرمی که خصمانه کمر به تحریف اتحاد بسته است. به جای انتشار اتحاد‌های دروغین باید به فکر تقویت محور‌های اتحاد‌آفرین اصیل بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲

    مثلاً جوان اصول گرایی چون رضا ثقتی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها