کد خبر: 642429
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه:

از سال گذشته خبیثان عالم با ما به جنگی رفتند که زنان در رأس آن بودند، درمورد حجاب شبهه درست کردند؛ در این 50 روز وقایع غزه یک زن بی‌حجاب ندیدید

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از سال گذشته خبیثان عالم با ما به جنگی رفتند که زنان را در رأس آن قرار دادند که درخصوص امر حجاب شبهه درست کردند. خداوند دستورات حجاب را فرموده و دستور اوست؛ نباید با خدا به جنگ رفت، چون چنین کسی بعداً از خدا خجالت خواهد کشید.

از سال گذشته خبیثان عالم با ما به جنگی رفتند که زنان در رأس آن بودند، درمورد حجاب شبهه درست کردند؛ در این 50 روز وقایع غزه یک زن بی‌حجاب ندیدید
کد خبر: 642429
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۱۱:۱۵:۰۰

سردار علی فدوی جانشین فرمانده‌ کل سپاه امروز در افتتاحیه همایش بین المللی «طوفان الاقصی و غزه، روایت‌ها و واقعیت‌ها» که در دانشگاه آزاد تهران مرکزی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اینکه تحلیل‌های بی‌شماری در خصوص وقایع اخیر فلسطین وجود دارد، گفت: جنگ 15 مهر به نوعی برای 79 و یا حتی 109 سال پیش است.

به گزارش تسنیم بخش هایی از اظهارات سردار فدوی را در ادامه می خوانید:

 

  • اگر ما بخواهیم به تحلیل درستی برسیم باید حتما به قرآن مراجعه کنیم چراکه قران خیلی صریح و واضح صحبت کرده است. یکی از واضح‌ترین آیات قرآن آیه‌ای است که می‌گوید تحت هر شرایطی حزب خداوند پیروز است و حتی یک‌بار حزب شیطان پیروز نخواهد شد.
  •  92 درصد مردم دنیا علیه صهیونیست‌ها راهپیمایی اعتراضی کردند. غیر از آن در دولتمردان دنیا نیز این تصویر بهم ریخت؛ با اینکه در تلاش بودند آنها پشت صهیونیست‌ها باشند اما تاکنون بیش از 20 کشور اعتراض کرده‌اند. الان حتی دولت‌ها هم از این روند عبور کردند تا حدی که در دولت آمریکا و انگلیس هم بروز کرد و دیدیم نمایندگان مجلس و کنگره آنها چه گفتند؛ دیدیم این اقدام این‌بار اثر راهبردی بر دولت‌ها هم داشته است.
  • از سال گذشته خبیثان عالم با ما به جنگی رفتند که زنان را در رأس آن قرار دادند که درخصوص امر حجاب شبهه درست کردند. خداوند دستورات حجاب را فرموده و دستور اوست؛ نباید با خدا به جنگ رفت، چون چنین کسی بعداً از خدا خجالت خواهد کشید.
  • الان جبهه مقاومت چه در فلسطین، عراق، سوریه، یمن به این روال رسیدند که به تکالیف خود عمل کنند. در این 50 روز وقایع غزه یک زن بی‌حجاب ندیدید، 15 هزار شهید که بین آنها بیش از 6 هزار کودک و 4 هزار زن شهید شدند و می‌بینید یک بچه‌ی 12 ساله مثل یک عالِم 50 ساله تفسیر قرآن می‌گوید. خداوند هم به خاطر تکلیف‌شان بهترین نتیجه را نشان‌شان می‌دهد.
  • یمنی‌ها هم هواپیمای آمریکا را زدند و هم کشتی زده و گرفتند و هم شهرک‌نشینان صهیونیست را زدند. ما الان بعضی از صوت‌های صهیونیست‌ها را شنیدیم که جزع و فزع می‌کنند و این خیلی روشن است در چه وضعیتی قرار دارند.
  • نتوانستند در این 50 روز یک تصویر نشان دهند که یک سرباز حماس را اسیر گرفته یا کشته باشند. بعد از آن نیز فیلم بازی کرده و صحنه‌سازی کردند که مثلا اسیر گرفته‌اند. این حجم تانک، خودروی زرهی و تجهیزات آنها مورد اصابت قرار گرفته؛ این یعنی قواعد قرانی که خدا مشخص کرده، خدشه‌ناپذیر است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها