کد خبر: 641906
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۰۷:۳۵:۵۸
| |

افشاگری مهدی کلهر از پشت صحنه مناظره جنجالی سال۸۸: برخی مشاوران احمدی‌نژاد خارج از دید دوربین‌ها «پابوسی» کردند!

مهدی کلهر گفت: آن مناظره از دید بنده بد بود ولی برخی از مشاورین ایشان آن قدر آن را خوب و عالی ارزیابی کردند که در همان استودیو دست و بعضا حتی پابوسی کردند! خارج از دید دوربین‌ها.

افشاگری مهدی کلهر از پشت صحنه مناظره جنجالی سال۸۸: برخی مشاوران احمدی‌نژاد خارج از دید دوربین‌ها «پابوسی» کردند!
کد خبر: 641906
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۰۷:۳۵:۵۸

عصر ایران با مهدی کلهر، مشاور محمود احمدی‌نژاد گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش عصر ایران، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • احمدی نژاد در دوره‌ دانشجویی با نخست‌وزیر -مهندس موسوی- آشنا می‌شود و او را به‌عنوان معلم خودش انتخاب می‌کند و ایشان هم، با او، ارتباط بر قرار می‌کنند تا جایی‌که حتی ایشان با او رفت‌وآمد خانوادگی برقرار می‌کند. حتی در همان مناظرۀ ناخوب ۸۸ -و بلکه [بد] از نظر من - هم به اینکه خودش را شاگرد ایشان می‌دانسته اشاره می‌کند.
  • (درباره انتخابات سال ۸۸ و مناظره مشهور با میر حسین موسوی): آن مناظره از دید بنده بد بود ولی برخی از مشاورین ایشان که پیشنهاد برخی از مطالب ازجمله همان موضوع ( خانم رهنورد) را داده بودند آن قدر آن را خوب و عالی ارزیابی کردند که در همان استودیو دست و بعضا حتی پابوسی کردند! خارج از دید دوربین‌ها اما وقتی ایشان چند بار از بنده پرسید چگونه بود؟ فقط گفتم بعدا می‌گویم. ایشان خوب مساله را دریافت که منظورم چیست.
  • آقای احمدی‌نژاد در آن مناظره، با طرح یک مساله بسیار کم‌ارزش، فرصت بسیار مناسبی برای طرح سوالات اصولی و مهم و راهبردی از آقای مهندس موسوی و جریان پشتیبان ایشان را از دست داد. چنانچه مدیر جلسه وقتی ایشان خواست مطالبی را ارائه دهد، گفت دیگر فرصت ندارید و برعکس آقای مهندس موسوی وقت اضافه داشتند و مطلبی برای گفتن نه و مجبور شدند همان مطالب اول جلسه را به‌صورت تکراری از روی متن بیان کنند.
  • در مورد جلسه‌ آقای کروبی هم مطالبی را گفتند که به‌ هیچ‌وجه، قبلا راجع به آن با من گفت وگو نشده بود. در مناظره با آقای دکتر رضایی، تا حدود زیادی همان مطالبی ارایه شد که باهم مرور کرده بودیم و خوب بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها