کد خبر: 641369
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ردصلاحیت شدن منتقد دولت خودش نوعی مهندسی انتخابات است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: اینکه یک نفر با دولت مشکل داشته باشد و صلاحیتش رد شود هیچ منطقی ندارد، این خودش نوعی مهندسی انتخابات است.

ردصلاحیت شدن منتقد دولت خودش نوعی مهندسی انتخابات است
کد خبر: 641369
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۰۵:۰۰

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندید انتخابات مجلس دوازدهم گفت: افرادی که در نظام خدمت کردند حتی اگر اصلاح طلب باشند، یا جریان اصولگرایی و یا شخص باهنر را قبول ندارد و بر دولت آقای رئیسی نقد دارد این گناه نیست و این اتفاقا فعالیت سیاسی و سرزنده بودن است. اینکه یک نفر با دولت مشکل داشته باشد و صلاحیتش رد شود هیچ منطقی ندارد، این خودش نوعی مهندسی انتخابات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی در ادامه افزود: انتخابات این دوره ویژگی‌های اختصاصی و عمومی خاصی دارد، مهمترین مسئله انتخابات این دوره میزان مشارکت است. با توجه به مسائلی که در کشور وجود داشته و دارد و مسائلی که سال قبل در اغتشاشات شاهدش بودیم، این بار مقام معظم رهبری برخلاف عرف‌های پیشین که معمولا زود به انتخابات ورود نمی‌کردند، یک سال قبل از انتخابات این مسئله را مطرح و چهار واژه کلیدی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات را عنوان کردند و از دست اندرکاران انتخابات این مطالبه را داشتند که کار را مقداری مدیریت و تلاش کنند که کار جلو رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها