کد خبر: 640741
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۷:۴۵:۰۰
| |

جلال رشیدی‌کوچی نماینده مجلس:

هیچ مجلسی مثل مجلس فعلی با دولت همکاری نکرد؛ مجلس بعدی خیلی دولت را اذیت خواهد کرد

نماینده مرودشت می‌گوید: با قاطعیت می‌گویم هیچ مجلسی مثل مجلس فعلی با دولت همکاری نکرده‌ و نخواهد کرد. به‌ نظرم مجلس بعدی دولت را خیلی اذیت کند.

هیچ مجلسی مثل مجلس فعلی با دولت همکاری نکرد؛ مجلس بعدی خیلی دولت را اذیت خواهد کرد
کد خبر: 640741
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۷:۴۵:۰۰

اختلافات میان بهارستان و پاستور هر روز آشکارتر می‌شود و با رد صلاحیت برخی نمایندگان توسط هیأت اجرایی وزارت کشور، هر دو قوه شمشیر خود را علیه دیگری تیز کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، چنانچه برخی نمایندگان رد صلاحیت‌های اخیر را «انتقام جویی دولت» علیه منتقدانش خاصه منتقدانش در مجلس می دانند. با این وجود معاون رئیسی منتقدان به ردصلاحیت ها را دعوت به متانت می کند و گفته می شود وزیر کشور نیز در جمعی گفته است«فضای انتقادی به فضای انتخاباتی وصل نشود که این کار ممکن است به مشارکت آسیب بزند.»

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، از جمله منتقدان دولت در پارلمان است که از ردصلاحیت ها مصون مانده است او در گفتگویی از جریان خالص سازی روایت می کند که در دولت نیز نفوذ کرده است.

او تاکید دارد؛«با قاطعیت می‌گویم و شما این خبر را کار کنید و به یادگار از من داشته باشید که هیچ مجلسی مثل مجلس فعلی با دولت همکاری نکرده‌ و نخواهد کرد. به‌ نظرم مجلس بعدی دولت را خیلی اذیت کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها