کد خبر: 640128
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد:

سازمان ملل و شورای امنیت انسان نیستند؛ حتی ذات انسانی هم آن‌ها را به جنبش در نمی‌آورد/ جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت، مسئولیت مدیریت جریان و دیپلماسی فعال بین‌المللی را برعهده دارد

امام جمعه مشهد گفت: تنها کسی هم که تکان نخورده، سران استکبار جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت است. این‌ها هستند که انسان نیستند زیرا فراتر از عاطفه دینی، حتی ذات انسانی هم آن‌ها را به جنبش در نمی‌آورد.

سازمان ملل و شورای امنیت انسان نیستند؛ حتی ذات انسانی هم آن‌ها را به جنبش در نمی‌آورد/ جمهوری اسلامی به عنوان محور مقاومت، مسئولیت مدیریت جریان و دیپلماسی فعال بین‌المللی را برعهده دارد
کد خبر: 640128
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۰:۰۰

سید احمد علم‎الهدی امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سی و چهارمین روز جنگ غزه پس از عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی اظهار کرد: آن‌چه در این روزها گذشت، برگه‌ای است که دو رو دارد؛ یک‎رو از آن همه مظالم، جنایات، آدم کشی‌ها و بیدادگری‌هایی است که در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده و روی دیگر، حماسه تمام فلسطینی محور مقاومت است.

به گزارش شفقنا، بخش هایی از اظهارات علم الهدی را در ادامه می خوانید:

 

  • تا به امروز، 38 هزار ساختمان در غزه به‌طور کامل ویران شده که یک هجدهم همه منازل موجود در غزه است. جمعیت شهدا از 10 هزار و جمعیت کودکان شهید از چهار هزار نفر گذر کرده و تصویری را در برابر بینش جهانیان قرار داده که همه را منقلب و متحول کرده است. تنها کسی هم که تکان نخورده، سران استکبار جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت است. این‌ها هستند که انسان نیستند زیرا فراتر از عاطفه دینی، حتی ذات انسانی هم آن‌ها را به جنبش در نمی‌آورد.
  • با این حال، همه این جنایات و کودک کشی‌ها، هیچ تأثیری در اصل موضوع نداشت و با وجود گذشت 34 روز از عملیات طوفان‌الاقصی، حتی به اندازه خردلی از فضاحت این شکست نکاسته است.
  • موشک‎باران قهرمانانه رزمندگان مقاومت، امان صهیونیست‌ها را بریده، از شمال تا جنوب این منطقه اشغالی زیر آتش موشک‌هاست و هیچ‌کدام از اشغالگران حتی یک‌شب خواب راحت ندارند. از روز تهاجم زمینی جنایتکاران به غزه نیز تاکنون 122 خودروی نظامی و 100 تانک مرکاوا به آتش کشیده شده و خسارات مهلکی به کودک کشان وارد شده است.
  • تاکنون تلفات مقاومت بسیار کم بوده اما در مقیاس صد و هزار از سربازان صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند،  هر کدام از این تانک‎های گران‌قیمت که به قول صهیونیست‌ها متخصص جنگ زمینی هستند، فقط به دست دو رزمنده فلسطینی و با یک قبضه راکت ضدزره یاسین به‌کلی منهدم می‌شود. به دلیل همین عجز و ناتوانی صهیونیست‌هاست که از هوا، از دریا و از زمین حمله می‌کند و فقط بچه می‌کشد چون کار دیگری از دستش برنمی‌آید.
  • این حقیقت دوران ماست و در هیچ نقطه از عالم به جز یک مشت ورشکسته سیاسی آمریکایی و مزدوران شورای امنیت، هیچ‌کس نمانده که از این کودک‎کشان ملعون حمایت کند.
  • در شمال، با نهیب سید مقاومت همه صهیونیست‌ها در موضع ترس و دفاع قرار گرفته‌اند. در جنوب، صهیونیست‌ها زیر آتش مقاومت یمن هستند و روزی نیست که یا با انفجارهای بزرگ و یا با صدایی آن، یکسره مضمحل نشوند. مقاومت عراق و سوریه هم به‌صورت روزانه، پایگاه‌های آمریکایی را به عنوان مسبب اصلی جنایات غزه زیر آتش دارند. این‌ها، عمل مجاهدانه مقاومت اسلامی در منطقه است.
  • جمهوری اسلامی نیز به عنوان محور مقاومت، مسئولیت مدیریت جریان و دیپلماسی فعال بین‌المللی را برعهده دارد تا این خشم مقدس را در همه عالم تنویر کند و همه دنیا به مدد تبیین مسئولانه ملت و جهاد مخلصانه دولت ما از عمق خباثت صهیونیسم و مظلومیت مقاومت آگاه شوند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها