کد خبر: 640077
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۵۰:۰۰
| |

الیاس حضرتی، دبیر کل حزب اعتماد ملی:

اعلام حساب بانکی برای جلوگیری از پول‌های کثیف انتخاباتی شوخی است!

دبیرکل حزب اعتماد ملی در گفت‌وگویی اعلام حساب بانکی برای جلوگیری از پول‌های کثیف در جریان انتخابات را شوخی می‌خواند و می‌گوید: تا زمانی که در کشور نظام حزبی برقرار نشود، این تخلفات قابل ردیابی، پیگیری و جلوگیری نیست.

اعلام حساب بانکی برای جلوگیری از پول‌های کثیف انتخاباتی شوخی است!
کد خبر: 640077
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۵۰:۰۰

براساس قانون جدید انتخابات هر کاندیدا باید یک شماره حساب برای شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی در ایام انتخابات ارائه می کند. اما این پرسش از زمان تصویب قانون تا اجرای آن مطرح بوده و هست که آیا ارائه این شماره حساب واقعا به شفاف سازی کمک خواهد کرد؟ آیا در انتخابات پیش رو باید منتظر جمع شدن بساط «پول های کثیف» از تبلیغات انتخاباتی باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی اعلام حساب بانکی برای جلوگیری از پول های کثیف در جریان انتخابات را شوخی می خواند و می گوید: تا زمانی که در کشور نظام حزبی برقرار نشود، این تخلفات قابل ردیابی، پیگیری و جلوگیری نیست.

او معتقد است: نظام حزبی می تواند منابع درآمدی افراد را کنترل کند اما حساب و گردش مالی ۲۴ هزار کاندیدا را چه کسی می تواند کنترل کند؟ زیرا باید با افراد درگیر شوند که امکان پذری نیست اما با نظام حزبی حاکمیت با چند حزب و منابع مالی آنها سروکار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها