کد خبر: 638696
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

اعتراض و تجمع مردمی در قزوین به دلیل بازداشت فرماندار «عدالت خواه»

خبر زندانی شدن فرماندار قزوین که هفته گذشته به اتهام نشر اکاذیب دستگیر و روانه زندان شد، موجب حیرت اذهان عمومی در استان قزوین شده است. همزمان نیز اعتراضات و تجمعات مردمی و احزاب و گروه‌ها در مقابل دادگستری این شهر را به وجود آورده است.

اعتراض و تجمع مردمی در قزوین به دلیل بازداشت فرماندار «عدالت خواه»
کد خبر: 638696
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی از اعتراض مردم قزوین به زندانی شدن فرماندار این شهر خبر داده است. 

به گزارش جمهوری اسلامی، خبر زندانی شدن غلامحسن اسلامی صدر فرماندار قزوین که هفته گذشته به اتهام نشر اکاذیب دستگیر و روانه زندان شد، موجب حیرت اذهان عمومی در استان قزوین شده و شبهات و ابهاماتی را برای افکار عمومی در پی داشته است. همزمان نیز اعتراضات و تجمعات مردمی و احزاب و گروه‌ها در مقابل دادگستری این شهر را به وجود آورده است.

این روزنامه یادآور شده است: غلامحسن اسلامی صدر که چند ماهی است پست فرمانداری قزوین را تجربه می‌کند به عنوان چهره‌ای شاخص در عدالت خواهی، مبارزه با فساد، رانت خواری، تلاشگری برجسته در افشاگری پرونده‌های تغییر کاربری غیرمجاز و فساد در اراضی موسوم به هفت‌سنگان و نیاوران شهر قزوین را در پرونده خود و در فضای مجازی شخصی دارد و در همین رابطه روانه زندان شده است. بیش از ۱۴ حزب و تشکل مردمی و گروه‌های عمومی با انتشار بیانیه‌ای خواستار آزادی وی از زندان شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها