کد خبر: 638486
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۲۰:۱۶
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

جنگ غزه باعث نشود مسئولان از تهدید طالبان غافل شوند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان کشورمان نباید توطئه آمریکا را در موضوع فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و یمن خلاصه کنند. در مرزهای خودمان ایادی آمریکا بسیار فعالند که یک مورد آن، مرز شرقی و همسایه تطهیر شده طالبان است.

جنگ غزه باعث نشود مسئولان از تهدید طالبان غافل شوند
کد خبر: 638486
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۰:۲۰:۱۶

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده جنگ غزه باعث نشود مسئولان از سایر مسائل مهم غافل شوند.

به گزارش جمهوری اسلامی، طبیعی است که حواس مسئولان کشورمان در این روزهای پرتلاطم فلسطین به مسائل غزه باشد ولی این موضوع نباید آنها را نسبت به سایر مسائل مهم که توجه به آنها و تدبیر کردنشان لازم است غافل کند.

این روزنامه تاکید کرده است: مسئولان کشورمان نباید توطئه آمریکا را در موضوع فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و یمن خلاصه کنند. در مرزهای خودمان ایادی آمریکا بسیار فعالند که یک مورد آن، مرز شرقی و همسایه تطهیر شده طالبان است. پاکستان علیرغم حمایت‌های اولیه‌اش از طالبان اکنون آن را تهدیدی بزرگ می‌داند ولی شما با اینکه هر روز حادثه‌ای تلخ در نقاط مختلف کشورمان که به دست اعزامی‌های طالبان رخ می‌دهد می‌بینید هنوز هم حاضر نیستید دست از تطهیرشان بردارید! هرقدر هم شما اخبار این حوادث را که حتی تا بیخ گوش تهران هم آمده کتمان کنید، دنیای ارتباطات آن را به گوش مردم می‌رساند. پس چه خوبست اجازه ندهید فرصت‌ها بیش از این به تهدید تبدیل شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها