کد خبر: 638183
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

کدام چهره‌های سیاسی پرنفوذ به گردهمایی انتخاباتی اصولگرایان دعوت شدند اما نیامدند؟

روزنامه شرق نوشت: ابراهیم رییسی و علیرضا زاکانی به گردهمایی انتخاباتی اصولگرایان دعوت شده بودند اما نیامدند. این روزنامه همچنین نوشته اما محمدرضا باهنر دعوت نشده بود.

کدام چهره‌های سیاسی پرنفوذ به گردهمایی انتخاباتی اصولگرایان دعوت شدند اما نیامدند؟
کد خبر: 638183
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه شرق در گزارشی حاضران و غایبان اولین گردهمایی انتخاباتی اصولگرایان را بررسی کرد.

به گزارش شرق، همایشی که شورای ائتلاف اصولگرایان سعی کرد از آن تصویری از «وحدت» بسازد، غایبان بسیار بزرگی داشت. این غایبان را می‌توان آنها را در سه سطح تقسیم‌بندی کرد: آنها که دعوت شدند اما نیامدند: در این دسته ابراهیم رئیسی مهم‌ترین فرد بود. علاوه بر آن به‌طور طبیعی علیرضا زاکانی نیز باید در این جمع حاضر می‌شد اما درحالی‌که عموم اعضای شورای شهر در این همایش حضور داشتند، او غیبت داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: آنها که عامدانه نادیده گرفته شدند: در این دسته جریان پایداری، دبیرکل و رئیس شورای مرکزی آن یعنی صادق محصولی و مرتضی آقاتهرانی قرار دارند. علاوه بر آن جریان «شریان» که بخشی از آنها در بدنه دولت فعالیت می‌کنند نیز به این همایش دعوت نشدند. اما در عین حال حدادعادل گفته بود که با آنها هنوز جلساتی برای وحدت تشکیل نشده است. همچنین از میان چره‌های شاخص که دعوت نشدند و نیامدند: در این دسته شورای وحدت، محمدرضا باهنر و جریان نزدیک به علی لاریجانی نیز قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها