کد خبر: 638074
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ۱۳:۲۹:۴۹
| |

صدور شناسنامه برای اتباع خارجی واقعیت دارد؟

شنیده شده برخی گفته‌اند بناست برای اتباع و مهاجرین شناسنامه صادر شود که غلط است، در واقع قرار است برای آنها شناسه صادر شود که شناسه به معنای همان کد است که بر اساس آن ساماندهی اتباع و مهاجرین انجام می‌شود.

صدور شناسنامه برای اتباع خارجی واقعیت دارد؟
کد خبر: 638074
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۵ ۱۳:۲۹:۴۹

احمد وحیدی وزیر کشور در سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک در خصوص ساماندهی اتباع خارجی در کشور ضمن رد صدور شناسنامه برای آنها، گفت: شنیده شده برخی گفته‌اند بناست برای اتباع و مهاجرین شناسنامه صادر شود که غلط است، در واقع قرار است برای آنها شناسه صادر شود که شناسه به معنای همان کد است که بر  اساس آن ساماندهی اتباع و مهاجرین انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ورود مهاجرین افغانستانی به کشور را حاصل سیاست‌های غلط استکبار جهانی در نتیجه مشکلات داخلی این کشور دانست و گفت: آمارهای ارائه شده در این رابطه درست نیست.

وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا نیز اعلام کرد: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح در سطح استانداری ها و فرمانداری های برخی شهرها در حال انجام بوده و در چارچوب ساماندهی اتباع خارجی، اقداماتی که برای افزایش امنیت لازم است، اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

    ما مردم ایران از مسئولین درخواست اخراج افغانستانی ها رو داریم چون هر روز شاهد جرم وجنایت های آنها هستیم

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

    آقای وزیر دروغ نگو مردم ایران و کشور را همین شماها دارید نابود میکنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها