کد خبر: 637787
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۱۵:۰۰
| |

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی:

اگر در این مدت کوتاه تا انتخابات مشکلات مردم آزرده حل نشود، آش همان است و کاسه همان

سک فعال سیاسی گفت: چنانچه در این مدت کوتاه همه نهادهای مدیریتی اجرایی بتوانند در جهت رضایتمندی مردم در رفع مشکلات روزمره مردم آزرده کشور کوشا و فعال شوند، حضور مردم به‌ صورت متوسط دوره‌های قبل خواهد بود والا «آش همان است و کاسه همان».

اگر در این مدت کوتاه تا انتخابات مشکلات مردم آزرده حل نشود، آش همان است و کاسه همان
کد خبر: 637787
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۱۵:۰۰

حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، درباره فعالیت انتخاباتی حزب آبادگران جوان و جریان اصولگرا برای انتخابات و ائتلاف میان اصولگرایان گفت: حزب آبادگران جوان ایران اسلامی از سال ١٣٨٤ بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز و پنجمین گنگره خود را در شهریور ماه امسال برگزار و شورای مرکزی با حضور ٨٠٠ نفر از مدعوین تحت نظارت نماینده وزارت کشور انتخاب شدند. این حزب در همه انتخابات بصورت فعال حضور داشته و بدست آوردن رضایت الهی، مشارکت عمومی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از اهداف اصلی این حزب بوده و هست.

به گزارش منیبان، بخش هایی از گفت و گوی بیادی را در ادامه می خوانید:

 

  • حزب آبادگران جوان با مشارکت حداقل ۱۸ حزب و گروه سیاسی فعال به ریاست شهاب‌الدین صدر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت را تاسیس و به همراه چند جبهه سیاسی دیگر در شورای وحدت با حمایت و هدایت جامعه‌ روحانیت به فعالیت سیاسی و اجتماعی مشغول هستیم و بحول و قوه‌الهی در انتخابات آتی بصورت مستقل با حفظ رفاقت با گروه‌ها و ائتلاف‌های سیاسی به رقابت صادقانه و سالم خواهیم پرداخت.
  • علیرغم مشکلات موجود و کمی بی‌تدبیری‌ در امور اجرایی، گرانی، بیکاری و نابسامان بودن وضعیت معیشتی مردم ضعف‌هایی در انتخابات آتی خواهیم داشت اما با رأفت، بخشندگی و گذشتی که از مردم خوب و انقلابی در طول انقلاب مخصوصاً جوانان اندیشمند سراغ دارم، به ندای رهبر انقاب پاسخ مثبت خوهند داد اگرچه نتیجه انتخابات حداقلی باشد باز هم باید از مردم تشکر کرد.
  • چنانچه در این مدت کوتاه همه نهادهای مدیریتی اجرایی از دولتی و غیر دولتی و نهادهای مسقل و امنیتی بتوانند در جهت رضایتمندی مردم در رفع مشکلات روزمره مردم آزرده کشور کوشا و فعال شوند، حضور مردم به‌ صورت متوسط دوره‌های قبل خواهد بود والا «آش همان است و کاسه همان».
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها