کد خبر: 637613
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

الگوی جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم بیداری انسانی است نه ورود نظامی نیابتی

روزنامه همشهری نوشت: جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است. جمهوری اسلامی به مجاهدت‌ها مدد می‌دهد اما جای آنها را نخواهد گرفت. مدد می‌دهد تا گسترده شود و جبهه مبارزه شکل بگیرد. نقطه پیروزی اینجاست نه ورود نیابتی.

الگوی جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم بیداری انسانی است نه ورود نظامی نیابتی
کد خبر: 637613
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۲۰:۰۰:۰۰

همشهری نوشت: الگوی جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم بیداری انسانی است. اساسا خود جمهوری اسلامی نیز با همین مبنا شکل گرفته است. انقلاب 57 خروجی و ثمره بیداری انسانی است. اساسا مدل هدایت انبیایی نیز بر همین مبناست. انسان‌ها بیدار می‌شوند و توسعه پیدا می‌کنند و جبهه متحدشکل می‌گیرد و علیه فرعون و اهریمن می‌خروشند. سپس در برابر مصائب، صبوری به خرج می‌دهند و توکل و مقاومت می‌ورزند تا نصرت الهی فرا می‌رسد و معجزه‌ها پیش چشم می‌آید.

روزنامه همشهری افزوده است: با این چارچوب، جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است. قرار است مجاهد مبارز در میدان بماند. میداندار اوست. جمهوری اسلامی به این مجاهدت‌ها مدد می‌دهد اما جای آنها را نخواهد گرفت. مدد می‌دهد تا گسترده شود و جبهه مبارزه شکل بگیرد. نقطه پیروزی اینجاست نه ورود نیابتی. مروری بر همه حمایت‌های جمهوری اسلامی از نهضت مظلومین و مقاومت، شاهدی بر همین مدعاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها