کد خبر: 637229
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۲۱:۱۵:۰۰
| |

پسر پناهیان از اعزام به غزه پشیمان شد؟! + عکس

فرزند علیرضا پناهیان درباره اعزام به غزه و انجام فعالیت‌های کمک کننده به فلسطین و علیه اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس (‌توییتر سابق) نوشت: «به‌ شخصه از اینکه هیچ کاری نمی‌تونم برای فلسطین بکنم دارم دیوونه میشم. شعار و راهپیمایی بسه واقعا.» کاربری به او پاسخ داده که: «حاجی بلیت بگیریم بری لبنان، از اونجا به معرکه می‌رسیم. یا ..»

پسر پناهیان از اعزام به غزه پشیمان شد؟! + عکس
کد خبر: 637229
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۲۱:۱۵:۰۰

مرتضی پناهیان فرزند علیرضا پناهیان درباره اعزام به غزه و انجام فعالیت‌های کمک کننده به فلسطین و علیه اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس (‌توییتر سابق) نوشت: «به‌ شخصه از اینکه هیچ کاری نمی‌تونم برای فلسطین بکنم دارم دیوونه میشم. شعار و راهپیمایی بسه واقعا.» کاربری به او پاسخ داده که: «حاجی بلیت بگیریم بری لبنان، از اونجا به معرکه می‌رسیم. یا ..»

به گزارش آرمان ملی، مرتضی پناهیان در پاسخ به او نوشت: «اونجا که قحط‌الرجال نیست. ما هر کاری بکنیم باید طبق قوانین رسمی کشور بکنیم.»

مشخص نشد منظور پسر پناهیان از قحط‌الرجال چیست؟ آیا مبارزه علیه ظلم و رژیم صهیونیستی که شعار همیشگی پدرش است، به دعوتنامه رسمی یا دریافت درخواست کمک از سوی فلسطینی‌هایی نیاز دارد که در زیر فشار و بمب هستند؟

 

 

 

پناهیان

 

 

 

شاید پسر پناهیان خبر ندارد که ثبت‌نام برای اعزام به غزه آغاز شده است. 26 مهر سایت دولت نوشته بود: «در حاشیه برگزاری تجمع امدادگران و داوطلب هلال‌احمر در حمایت از امدادگران و کادر درمان که مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، داوطلبان حضور در غزه برای ارائه خدمات امدادی نام‌نویسی کردند. در این تجمع علاوه بر هلال‌احمر و مسئولان عالی‌رتبه این جمعیت، کادر بهداشت و درمان، علیرضا مرندی، مشاور رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس‌زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور حضور داشتند.»

بنابراین حضور مقامات رسمی کشور در محل ثبت‌نام برای اعزام به غزه می‌تواند مجوزی برای این کار باشد که در این صورت مرتضی پناهیان دیگر دغدغه قانون و مجوز را نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس که از سوی همفکران علیرضا پناهیان اداره می‌شود، 28 مهر نوشته بود:«با شروع پویش «طوفان‌الاقصی» و با شعار «حریفت منم» تعداد زیادی از ایرانی‌ها با هدف حمایت از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین در بازپس‌گیری اراضی اشغالی فلسطین به این پویش پیوسته‌اند که در هنگام تنظیم این خبر بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نامشان را در این پویش ثبت‌ کرده‌اند. إن‌شاا... به‌زودی زود همراه با برادران و خواهران فلسطینی‌مان در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند. شما هم برای پیوستن به این پویش می‌توانید با مراجعه به سایت alaqsastorm.com یا ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ اقدام کنید.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها