کد خبر: 634326
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۰:۵۳
| |

محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران:

بیش از ۸۵ درصد از زنان حجاب را قبول دارند

امام جمعه موقت تهران گفت: بیش از ۸۵ درصد از بانوان کشور حجاب را به عنوان اصل پوشش ملی و دینی قبول دارند.

بیش از ۸۵ درصد از زنان حجاب را قبول دارند
کد خبر: 634326
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۰:۵۳

محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگی باید به نقاط قوت و ضعف پرداخته شود.

یه گزارش مهر، وی افزود: بحث اربعین یک حادثه بزرگ است و برنامه‌ریزی استکبار بر این بود که حوادثی در کشور ایجاد کند اما در امپراتوری رسانه‌ای دشمن نتوانستند نشانه‌ای از اهداف شوم خود پیدا کنند و بازهم با شکست مواجه شدند

ابوترابی فرد عنوان کرد: بیش از ۸۵ درصد از بانوان کشور حجاب را به عنوان اصل پوشش ملی و دینی قبول دارند. دشمن میل دارد که قوت‌ها دیده نشود. در تاریخ بشریت چالش‌هایی وجود داشته و آنچه امروز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی در اختیار داریم، خیلی بیش از آن که انتظار می‌رود باید قدرشناس بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به هفته وحدت ادامه داد: وحدت جامعه اسلامی منحصر به فرد است و این انقلاب توانی دارد که دستاوردهای عظیم بین‌المللی همراه داشته لذا باید به سرمایه‌هایی که داریم توجه کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان داشت: مشکلات تورمی و تنگناهای اقتصادی در جوامعی وجود داشته و برای حل آن نیازمند برنامه‌ریزی و تحولات هستند و در ایران تورم باید در تحولات حوزه مدیریتی، تصدی‌گری امور توسط مردم و کوچک شدن اقتصاد دولتی، رسیدگی شود. این مسائل نیازمند زمان است.

ابوترابی فرد با اشاره به روابط خارجی کشور گفت: از مشکلات می‌توان عبور کرد و عزم و اراده جدی وجود دارد. باید به همدیگر کمک کرده و به راهکارهایی دست یافت که از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها