کد خبر: 633250
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

رئیسی:

مطالبه عمومی جامعه مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است گفت: قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی، باید ملاک عمل عمومی قرار بگیرد.

مطالبه عمومی جامعه مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است
کد خبر: 633250
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۲۱:۲۰:۰۰

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه‌های مسئول از اقدامات صورت گرفته، با اشاره به تکالیف دستگاه‌های مسئول برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر نقش دستگاه‌های فرهنگی جهت فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای سازنده و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مردمی برای اصلاح برخی ناهنجاری‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور با اشاره به پروژه برنامه‌ریزی شده دشمن برای تخریب ارزش‌های فرهنگی، نقش رسانه به‌ویژه صداوسیما در فرهنگ‌سازی و مقابله با آثار سوء ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بخشی از ناهنجاری‌ها برنامه‌ریزی شده هستند و ضروری است دستگاه‌های مسئول نیز در مقابله با ناهنجاری‌ها، با برنامه وارد شوند.

رئیسی با بیان اینکه مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است گفت: قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی، باید ملاک عمل عمومی قرار بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به انتظار خانواده‌ها از مسئولان برای سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی و آموزشی، بر نقش ویژه مدیران آموزش و پرورش و وزارت علوم برای فراهم کردن زمینه آسایش و رفع دغدغه والدین تأکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها