کد خبر: 631578
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

نگرانی کیهان از احتمال بازگشت شریفی‌زارچی به دانشگاه؛ او باید بازداشت، محاکمه و مجازات شود!

روزنامه کیهان با اشاره به احتمال بازگشت شریفی‌زارچی به دانشگاه نوشت: حمایت وی از اغتشاشگران خون‌آشام، اقدام برضد امنیت ملی و همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بوده است و به همین دلیل باید بازداشت، محاکمه و مجازات شود.

نگرانی کیهان از احتمال بازگشت شریفی‌زارچی به دانشگاه؛ او باید بازداشت، محاکمه و مجازات شود!
کد خبر: 631578
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان از احتمال بازگشت شریفی‌زارچی به دانشگاه ابراز نگرانی کرده و خواستار بازداشت، محاکمه و مجازات او شده است.

به گزارش کیهان، شریفی زارچی، مدرس اخراج شده دانشگاه شریف به دلیل تأخیر در محاکمه و مجازات خود دست پیش گرفت و در صفحه شخصی خود نوشت: «به دعوت هیئت محترم اجرایی جذب دانشگاه شریف در جلسه‌ این هیئت حضور یافتم و ضمن تقدیم پرونده‌ علمی و ارائه‌ توضیحات در مورد سوابق آموزشی و پژوهشی، درخواست تجدیدنظر ارائه نمودم.» درباره گزافه‌گویی‌های فوق باید یادآور شد که شریفی زارچی توسط مراجع ذی‌صلاح فاقد صلاحیت تشخیص داده شده و اخراج شد. حمایت وی از اغتشاشگران خون‌آشام، اقدام برضد امنیت ملی و همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بوده است و به همین دلیل باید بازداشت، محاکمه و مجازات شود.

کیهان در ادامه نوشته است: این فرد، مقام یک مدرس دانشگاه را در حد عنصر دشمن تنزل داد. از این رو، در شرایطی که وی فاقد صلاحیت عمومی است، طبعا توجه به داشتن یا نداشتن صلاحیت علمی او اعتباری ندارد. وی اکنون هم توسط رسانه‌های تروریستی دشمن به طرز تمام‌عیار حمایت می‌شود. با این اوصاف، دستگاه‌های مسئول باید برای حراست از محیط دانشگاه چنین افرادی را که جایگاه مدرس دانشگاه را با اقدامات ضد منافع ملی آلوده می‌کنند، تحت پیگرد امنیتی و قضایی قرار دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها