کد خبر: 630668
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری مدعی شد:

انتشار اخبار مربوط به مهدی یراحی، جواد روحی و درگیری راننده اسنپ برای تحت‌الشعاع قرار دادن اربعین بود

روزنامه همشهری نوشت: رسانه‌های معاند تلاش کردند با جریان‌سازی‌های موازی و با استفاده از اخبار کذب و همچنین کشته‌سازی، اخبار راهپیمایی اربعین را تحت‌تأثیر قرار دهند.

انتشار اخبار مربوط به مهدی یراحی، جواد روحی و درگیری راننده اسنپ برای تحت‌الشعاع قرار دادن اربعین بود
کد خبر: 630668
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری ماجرای مهدی یراحی، جواد روحی و درگیری راننده اسنپ با زن جوان را به اربعین ربط داده و انتشار این اخبار از سوی رسانه‌ها را برای تحت‌الشعاع قرار گرفتن پیاد‌ه‌روی اربعین تفسیر کرده است!

به گزارش همشهری، رسانه‌های معاند تلاش کردند با جریان‌سازی‌های موازی و با استفاده از اخبار کذب و همچنین کشته‌سازی، اخبار راهپیمایی اربعین را تحت‌تأثیر قرار دهند. ماجرای دستگیری مهدی یراحی و انتشار عکس‌های مربوط به لحظه بازداشت او، بهانه دیگری برای فضاسازی‌های تازه ضدانقلاب بود که رویکرد کمرنگ جلوه دادن شکوه بی‌بدیل راهپیمایی عظیم اربعین را دنبال می‌کرد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: وارونه‌نمایی و قلب واقعیت ماجرای فوت جواد روحی- از متهمان اغتشاشات1401- یکی از دستورکارهایی بود که در چارچوب رویکرد نخ‌نمای «کشته‌سازی» برای تحت‌الشعاع قراردادن عظمت راهپیمایی اربعین1402 و انحراف افکار عمومی، از سوی رسانه‌های معاند مورد استفاده قرار گرفت.

همشهری درگیری فیزیکی راننده اسنپ با یک زن را نیز به این ماجرا ربط داده و نوشته است: رسانه‌ها و جریا‌ن‌های معاند تلاش کردند اینگونه جلوه ‌دهند که این درگیری بر سر موضوع حجاب بوده و راننده به‌دلیل بی‌توجهی مسافر به تذکر رعایت حجاب، دختر جوان را مورد ضرب و شتم قرار داده ‌است. هشتگ‌سازی‌ها با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن اخبار راهپیمایی‌ اربعین در حالی ادامه داشت که با دستگیری راننده خاطی، مشخص شد درگیری به‌دلیل روشن نکردن کولر از سوی راننده آغاز شده ‌است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها