کد خبر: 630476
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

کیهان:

اساتید اخراج شده در «اغتشاشات» در پازل جنگ ترکیبی دشمن نقش ایفا کردند؛ در همه جای دنیا با اینگونه افراد برخورد می‌شود

روزنامه کیهان نوشت: این موج تبلیغاتی با مطرح کردن اسامی برخی از مدرسین دانشگاه که در «اغتشاشات» سال گذشته در پازل جنگ ترکیبی دشمن ایفای نقش کردند و یا در برهه‌های دیگر مواضع ساختارشکنانه علیه نظام و منافع ملی اتخاذ کردند.

اساتید اخراج شده در «اغتشاشات» در پازل جنگ ترکیبی دشمن نقش ایفا کردند؛ در همه جای دنیا با اینگونه افراد برخورد می‌شود
کد خبر: 630476
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان در حمایت از اخراج اساتید از دانشگاه‌ها مدعی شده در همه جهان با کسانی که مواضعی ضد سیاست‌های کلان باشد، برخورد می‌شود.

به گزارش کیهان، در حالی که کمتر از سه هفته تا بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باقی مانده است، موجی تبلیغاتی توسط رسانه‌های معاند ضدایرانی و برخی دنباله‌های آنان در داخل کشور به راه افتاده که این بار موضوعی به نام اخراج اساتید دانشگاه به دلایل سیاسی را بهانه تخریب دولت و مسئولین کشور قرار داده است. این موج تبلیغاتی با مطرح کردن اسامی برخی از مدرسین دانشگاه که در اغتشاشات سال گذشته در پازل جنگ ترکیبی دشمن ایفای نقش کردند و یا در برهه‌های دیگر مواضع ساختارشکنانه علیه نظام و منافع ملی اتخاذ کردند. ادعای اخراج آنها و محرومیت آنها از تدریس در سال تحصیلی پیش رو را مطرح می‌کند و با تاکید بر اینکه این افراد سرمایه‌های علمی کشور هستند، اخراج آنها را ضربه به بنیه علمی کشور و نسل آینده می‌خواند!

 کیهان سپس نوشته است: در همه کشورهای جهان حتی کشورهای غربی که ادعای بلندی در زمینه آزادی بیان دارند، با مواضعی که ضد سیاست‌های کلان حاکمیت باشد برخورد جدی صورت می‌گیرد.فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا اخیرا در فضای مجازی لیستی را منتشر کرد که حاوی اسامی 85 استاد دانشگاه آمریکایی بود که در سال‌های اخیر به خاطر اظهارنظر‌های سیاسی و ایدئولوژیک خود اخراج شده‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها