کد خبر: 630328
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۲۲:۵۰:۰۰
| |

روزنامه فرهیختگان مدعی شد:

۲۵۰ دلار پرداخت کنید و با یاسمین پهلوی ناهار بخورید‍!

روزنامه فرهیختگان نوشت: اگر بخواهید کنار همسر شازده بنشینید باید ۴۵۶ دلار پرداخت کنید و صرف ناهار با یاسمین پهلوی نیز ۲۵۰ دلار هزینه برمی‌دارد، البته علاوه‌براین باید هدیه‌ای هم برای همسر شازده به‌همراه داشته باشید.

۲۵۰ دلار پرداخت کنید و با یاسمین پهلوی ناهار بخورید‍!
کد خبر: 630328
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۲۲:۵۰:۰۰

روزنامه فرهیختگان مدعی شده است همسر رضا پهلوی در آستانه سالگرد مهسا امینی در پی برگزاری جلسه‌ای است که برای حضور در آن باید مبلغ بالایی پرداخت شود.

به گزارش فرهیختگان، با نزدیک شدن به سالگرد فوت مهسا امینی و در کنار آغاز دوباره فعالیت‌های رسانه‌های ضدایرانی و تلاش برای ناآرام کردن دوباره خیابان‌های ایران، براندازان که بعد از شکست منشور همبستگی، شکست پروژه منزوی کردن ایران در عرصه بین‌المللی و آرام شدن فضای ایران سکوت را بر هر امری ترجیح داده بودند، فراخوان‌هایی برای سخنرانی و تجمع در خارج از کشور منتشر کردند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: حضور در جلسه سخنرانی همسر شازده بهایی دارد که اگر مایل به حضور باشید باید آن را پرداخت کنید. براین اساس بلیت عادی ۱۵۰ دلار و وی‌آی‌پی ۲۵۰ دلار است و اگر بخواهید کنار همسر شازده بنشینید باید ۴۵۶ دلار پرداخت کنید و صرف ناهار با یاسمین پهلوی نیز ۲۵۰ دلار هزینه برمی‌دارد، البته علاوه‌براین باید هدیه‌ای هم برای همسر شازده به‌همراه داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

    بخدا خیلی از شما بهتر هستند حداقل با پول میشود آنها را زیارت کرد و شما چی کی میتواند نزدیک یک وزیر برود تا برسد الا اخر

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها