کد خبر: 630274
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

هم‌میهن:

آقای باهنر! با انتقاد از رئیسی و مجلس نمی‌توانید از خود سلب مسئولیت کنید

روزنامه هم میهن نوشت: مسئولیت این مشکلات با دولت است‌؛ اما سایر اصولگرایان هم در آن مسئولیت دارند و با انتقاد از رئیسی یا مجلس یازدهم نمی‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند.

آقای باهنر! با انتقاد از رئیسی و مجلس نمی‌توانید از خود سلب مسئولیت کنید
کد خبر: 630274
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه هم میهن با خطاب قرار دادن محمدرضا باهنر و نقدهایی که او اخیرا به دولت رئیسی داشته تاکید کرد که اصولگرایان نمی‌‌توانند با انتقاد از رئیسی از خود سلب مسئولیت کنند.

به گزارش هم میهن، آقای باهنر از رهبران قبلی اصولگرایان که فعلاً چندان مجالی برای حضور مؤثر در عرصه دولت ندارد، در مصاحبه با ایسنا به نکات جالبی اشاره کرده و گفته است: «دولت باید زیر دوخم مشکلات اساسی برود/ نمی‌شود مجلس چوب لای چرخ دولت بگذارد تا ثابت کند مجلس قدرتمند است!..می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است.» نقل و نقد این مواضع به‌روشنی نشان خواهد داد که اصولگرایان چه قدیم و چه جدیدش در شناخت و تجویز راه‌حل‌ها با یکدیگر تفاوت بنیادی ندارند. این چوب لای چرخ گذاشتن نتیجه فقدان برنامه مورد توافق جناح یکدست است که متاسفانه هزینه یکدست‌سازی آنان بیش از هر دولت دیگری در این سی سال بوده است. این واقعیت نشان داد که یکدست‌سازی در خدمت مردم نبود و نیست و سراب است و تنش‌های داخلی آن بیشتر از هم حالت دیگر است و در آینده بیشتر هم می‌شود؛ همچنان که از حالا برای رئیس مجلس و اصولگرایان سنتی خط و نشان می‌کِشند.

این روزنامه در بخش دیگری از نوشته است: همان روزی که گفتند مشکل بورس را ۷ روزه حل می‌کنیم بر همگان روشن بود که یا نمی‌دانند اقتصاد چیست؟ یا بورس چیست؟ یا حل مشکل چیست؟ و هنگامی که ۷۰۰ روز گذشته و حل نشده و خم به ابروی مبارک هم نمی‌آورند، معلوم می‌شود خیلی چیزهای دیگر هم در این میان نادیده گرفته می‌شود. درهرحال، مسئولیت این مشکلات با دولت است‌؛ اما سایر اصولگرایان هم در آن مسئولیت دارند و با انتقاد از رئیسی یا مجلس یازدهم نمی‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها