کد خبر: 630061
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

رئیسی نه احمدی‌نژاد است و نه روحانی؛ او اهل متلک‌پرانی نیست

روزنامه ایران نوشت: رئیسی نه احمدی‌نژاد است نه روحانی و نه می‌خواهد احمدی‌نژاد باشد و نه روحانی.

رئیسی نه احمدی‌نژاد است و نه روحانی؛ او اهل متلک‌پرانی نیست
کد خبر: 630061
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه ایران «مانیفست سیاسی» ابراهیم رییسی را تشریح کرده است.

به گزارش ایران، رئیسی نه احمدی‌نژاد است نه روحانی و نه می‌خواهد احمدی‌نژاد باشد و نه روحانی. او رونق دکان سیاست را در غیریت‌سازی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نمی‌بیند؛ این منش را در مناظره‌های دو دوره انتخاباتش هم دیده‌ایم. اهل متلک‌پراکنی نیست و شاید همین، حرص دوستانش را هم در می‌آورد که چرا مانند اسلافش کنایه سیاسی نمی‌زند تا مدتی فضا مشغول باشد.اما آنچه در این سال‌ها فهم کرده‌ام این است که او نمی‌خواهد چنین باشد. رئیسی سبک سیاست‌ورزیش‌ را از مسیری غیر از مسیر دوگانه‌سازی‌های رایج انتخاب کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اینکه چرا این‌گونه هست هم برمی‌گردد به پیشینه‌اش در امر قضاوت. رئیسی قاضی است و در قضاوت آموخته که میان دعوای دو طرف خوب بشنود، جانبداری نکند و بر اساس قانون و عدالت حکم کند. این حکم ممکن است به سود یک طرف و به زیان طرف دیگر باشد، اما مهم آن است که عادلانه باشد و غیرجانبدارانه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

    متاسفانه ایشان اهل هیچ کاری نیست ایشان فقط اهل سخنرانی هستند دستوری که می دهند اهل پیگیری نیستند و آماری که وزرا به ایشان می دهند اهل تحقیق نیستند اگر اینگونه بودند تمام کابینه تغییر می کرد وزیر کشور اقتصاد ارشاد مسکن و شهرسازی آموزش و پرورش همه وهمه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها