کد خبر: 629914
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

روزنامه هم‌میهن مطرح کرد:

پاسخ‌های رئیسی در نشست خبری تکرار مکررات بود و بر ابهامات افزود

روزنامه هم میهن نوشت: در گفت‌وگوی دیروز آقای رئیسی نه موضعی جدید اظهار شد و نه هیچ ابهامی را رفع کرد، بلکه ابهامات و پرسش‌های بیشتری را هم شکل داد. موضع جدیدی نبود، چون همه مواضع اعلام‌شده تکرار مکررات گذشته بود.

پاسخ‌های رئیسی در نشست خبری تکرار مکررات بود و بر ابهامات افزود
کد خبر: 629914
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه هم‌میهن به نقد نشست خبری دیروز ابراهیم رئیسی پرداخته و نوشته این نشست خبری نه‌تنها رفع ابهامی نکرد بلکه ابهامات را بیشتر هم کرد.

به گزارش هم میهن، در گفت‌وگوی دیروز آقای رئیسی نه موضعی جدید اظهار شد و نه هیچ ابهامی را رفع کرد، بلکه ابهامات و پرسش‌های بیشتری را هم شکل داد. موضع جدیدی نبود، چون همه مواضع اعلام‌شده تکرار مکررات گذشته بود. این مواضع چه درست و چه نادرست باشند، لزومی به تکرار نیست، بلکه باید به رفع ابهامات پرداخت.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ابهامات چه بود؟ برخی از ابهامات گذشته بدون آن‌که کوششی برای رفع آنها بشود، تکرار شد. نمونه آن تورم است. می‌گویند این دولت تورم 60درصد را گرفته و به 46درصد رسانده است. تورم 60درصد نقطه به نقطه شهریور سال 1400 است. آن را باید با تورم نقطه به نقطه مقایسه کرد که در سال 1401، به حدود 69درصد رسید. به علاوه، قول ایشان در تبلیغات انتخاباتی، تک‌رقمی کردن تورم بود و نه 47درصد.

هم میهن همچنین افزوده است: اگر گفت‌وگوی جناب آقای رئیسی برای دلگرم کردن مردم است، اطمینان کنید که دل مردم با چگونگی وضعیت موازنه خرج و دخل جیب آنان گرم یا سرد می‌شود و نه با این سخنان و اگر به آنچه گفتند باور قلبی دارند، باید گفت که کلا باید از اصلاح امور ناامید شد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها