کد خبر: 629373
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۰۲:۱۴
| |

ابراز پشیمانی روزنامه اصولگرا از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی

روزنامه جوان در مطلب امروز خود با ابراز پشیمانی از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی اذعان کرد که بهتر بود تا مسیر را از طریق دادگاه و دستگاه قضا پیش می‌بردند.

ابراز پشیمانی روزنامه اصولگرا از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی
کد خبر: 629373
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۰۲:۱۴

روزنامه جوان با اشاره به محکوم شدن دونالد ترامپ به زندان گزارشی با عنوان «کاش در برخورد با لیدرهای آشوب مثل آمریکا بودیم»، دارد.

به گزارش جوان، در امریکا، ترامپ به دلیل جرایم سیاسی و ضد امنیتی که در قضیه انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته امریکا مرتکب شد، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و به زندان محکوم شد. ترامپ چه کرده جز همین اقداماتی که موسوی و خاتمی سال ۸۸ انجام دادند و البته میزان آشوبی که حامیان ترامپ با تحریک او برپا کردند، قابل قیاس با چند ماه آشوب جنبش سبز در تهران نیست. ضمن آنکه فتنه سبز به دلیل برخورداری از حمایت خارجی، تحریم‌های بیشتری هم بر مردم ایران تحمیل کرد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اصلاح‌طلبان همواره مدل رفتاری حاکمان غربی را به عنوان الگوی دموکراتیک معرفی کرده‌اند و کاش در این زمینه هم قانون‌مداری و تن ندادن به بدعت‌های غیرقانونی در مسیر اعمال دموکراسی و جمهوریت را –اگر نمی‌خواهند از جمهوری اسلامی یاد بگیرند- حداقل از همان کدخدای غرب یاد بگیرند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها