کد خبر: 629370
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

کیهان:

عملیات فریبکارانه غربگراهای داخلی برای بی‌اهمیت نشان دادن عضویت ایران در بریکس باید پیگیری قضایی و امنیتی شود

روزنامه کیهان نوشت: در داخل کشور جریان غربگرا که طی هشت سال با منحصر کردن دیپلماسی به چند کشور غربی، موجب تحریم دو برابری شد از موفقیت جدید دیپلماسی فراگیر دولت انقلابی چنان به خود لرزید که با عملیات روانی سعی کرد گروه بریکس و الحاق ایران به این گروه را کم اهمیت نشان دهد. این رویه فریبکارانه جنگ روانی با مردم و مستلزم پیگیری امنیتی و قضایی است.

عملیات فریبکارانه غربگراهای داخلی برای بی‌اهمیت نشان دادن عضویت ایران در بریکس باید پیگیری قضایی و امنیتی شود
کد خبر: 629370
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان مدعی است عضویت ایران در بریکس، وزن سیاسی و استراتژیک این گروه را بالا برده است.

به گزارش کیهان، عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس با توجه به موقعیت خاص ترانزیتی، دستاوردهای خیره‌کننده در عرصه علم و فناوری با وجود تحریم‌ها، برخورداری از منابع گسترده انرژی، مبارزه با تروریسم و نقش ثبات‌آفرین و امنیت‌ساز در منطقه و ایستادگی در برابر ماشین جنگی تروریستی آمریکا رویدادی تاریخ‌ساز است و سبب بالا رفتن وزن سیاسی و استراتژیک بریکس خواهد شد و نظم جهانی آمریکایی را بیش از پیش با خطر زوال مواجه خواهد کرد.

این روزنامه در پایان نوشته است: در داخل کشور اما جریان غربگرا که طی هشت سال در دولت روحانی با امید و اعتماد به آمریکا و منحصر کردن دیپلماسی به چند کشور غربی، موجب تحریم دو برابری شد و ظرفیت‌های ملی برای شکوفایی اقتصادی را بر باد داد و نیز تحقق این امر و دیگر اقدامات لازم برای پیشرفت کشور را منوط به رفع تحریم و الحاق ایران به FATF گذاشته بود، از موفقیت جدید دیپلماسی فراگیر دولت انقلابی چنان به خود لرزید که با عملیات روانی سعی کرد گروه بریکس و الحاق ایران به این گروه را کم اهمیت نشان دهد. این رویه فریبکارانه جنگ روانی با مردم و مستلزم پیگیری امنیتی و قضایی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها