کد خبر: 628617
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است؛ مثل نفوذ در پایتخت‌ها

روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با انتقاد و فرافکنی، خود را منتقد و مخالف اموری نشان دهند که در آن نقش آفرین بوده‌اند.

لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است؛ مثل نفوذ در پایتخت‌ها
کد خبر: 628617
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان به انتقاد از علی لاریجانی پرداخته و با ادعای اینکه اطلاح‌طلبان از او استفاده ابزاری می‌کنند نوشته:‌ لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است.

به گزارش جوان، اخیراً سخنانی از علی لاریجانی در جمع کارآفرینان منتشر شده که نوع بازتاب سخنان او در رسانه‌های اصلاح‌طلب جالب توجه و البته نشان‌دهنده نگاه ابزاری اصلاح‌طلبان به علی لاریجانی است. اعتماد آنلاین، رسانه اصلاح‌طلب در مورد سخنان لاریجانی تیتر زده: «علی لاریجانی: آقایان فکر می‌کنند در برخی پایتخت‌ها نفوذ داشته باشیم کار مهمی کرده‌ایم؛ نه وظیفه ما این است که مردم خودمان زندگی قابل پیش‌بینی داشته باشند.»، اما آنچه در واقع امر لاریجانی گفته، این عبارت نیست و حذفیاتی از سخنان او، جهت ویژه‌ای به این سخنان داده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: علی لاریجانی از جمله مسئولان ایرانی است که به شدت از محور مقاومت و اقدامات برون مرزی ایران در این حوزه دفاع می‌کند و روابط خوبی هم با حزب‌الله لبنان داشته است. سخنان و یادداشت‌ها و گفتگو‌های او در خصوص سردار قاسم سلیمانی هم قابل توجه است؛ لذا او نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. به نظر می‌رسد لاریجانی شیوه اعتدالی و اصلاح‌طلبی در ایران را یاد گرفته که با انتقاد و فرافکنی، خود را منتقد و مخالف اموری نشان دهند که در آن نقش آفرین بوده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها