کد خبر: 628283
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۴۵:۰۴
| |

حداد عادل:

دولت و مجلس در لایحه حجاب دغدغه دارند که این امر الهی در کشور به نحو احسن اجرا شود

حداد عادل در نشستی انتخاباتی مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی را، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان دانست.

دولت و مجلس در لایحه حجاب دغدغه دارند که این امر الهی در کشور به نحو احسن اجرا شود
کد خبر: 628283
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۹:۴۵:۰۴

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.

به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در نشست انتخاباتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، با اشاره بهاهمیت و نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در یاریرساندن به دولت، گفت: وظیفه ما باید تقویت ایمان و امید در بین مردم و بویژه جوانان باشد و از هر کاری که به تضعیف این مفاهیم بینجامد پرهیز کنیم.

وی مقدمه اظهارات خود را به تفسیرواژه ” وفاداران”،برگرفته از نامگذاری تشکل سیاسی (جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی) آغاز و خاطرنشان کرد:وفاداران یک‌‌ کلمه زیبا، اما پر معنایی است که هم در اخلاق جای دارد و هم در عرفان مفهوم مهمیبشمار می‌رود، چرا که این انقلاب را همان وفادارانِ به عهد که همان شهدا بودند به پیروزی رساندند. حالا نیز در نام مدافع حرم به دفاع از آرمانهای انقلاب و ایران پای کار هستند.

حدادعادل، با اشاره به زاویه پیدا کردن برخی از چهره‌های سیاسی با انقلاب اسلامی در طول۴ دهه گذشته گفت: معنی و اهمیت “وفا” را می‌شود از بُعد دیگری شناخت، آدمهایی که البته صادق بودند و پای کار، اماتا آخر همراهی نکردند و به هر دلیلی از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی ناشی ازتحریف و تبلیغ رسانه‌ای دشمن است، اظهار داشت: تحریم همانند یک تیغه قیچی و تیغه دوم نیز تحریف است، که بدین وسیله واقعیت‌ها را برعکس جلوه می‌دهند تا بتوانند به کمک آن ذهن جوانان ما را تغییر دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادر سازی، یعنی فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است، که آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بین اینکه “با انتقاد از مسئولان، نمی توان انقلاب را حفظ کرد”، خطاب به احزاب سیاسی گفت: وظایف تشکل‌ها مشارکت در موضوعات کلانکشور و کمک فکری به دولت و مجلس است. به طور مثال درلایحه حجاب و عفاف دغدغهدارند کهاین امر الهی در کشور به نحو احسن اجرا شود و کار پیچیده‌ای است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها