کد خبر: 628121
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۱۷:۱۵:۰۷
| |

ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان:

رسانه‌های معاند به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث حجاب، کار درستی است

مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان معتقد است اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، «شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.»

 رسانه‌های معاند به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث حجاب، کار درستی است
کد خبر: 628121
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۱۷:۱۵:۰۷

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان گفت: رسانه‌های معاند تروریست‌ها داخل ایران را حمایت می‌کنند درحالی‌که اگر این حادثه در کشور خودشان اتفاق بیفتد، تروریست‌ها را از بین می‌برند.

به گزارش فارس، مهدوی گفت: برخی رسانه‌های داخلی نیز از حوادث داخل خلاف نظام استفاده می‌کنند و در ساعات اولیه با عجله می‌گفتند، این حادثه کار نظام است و وقتی داعش مسؤولیت حمله را برعهده گرفت، سراغ مسئله حجاب رفتند، همین نکته کافی است تا دشمنان خود را بشناسیم.

مهدوی با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری صف اولی‌ها باید به وظایف خود عمل کنند ولی فساد دارد بیشتر می‌شود، خانواده‌های شهدا از مسؤولان انتظار اقتدار، اقدام و اتحاد دارند تا جامعه دوقطبی نشود.

وی با تأکید بر اینکه اصفهان هویتش و بار سنگینی که شهدا بر دوشش گذاشته‌اند را فراموش نمی‌کند، خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان سایر استان‌ها اقداماتی برای حجاب انجام داده‌اند در جلساتی با مسؤولان اصفهان در این باره صحبت کرده‌ام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها