کد خبر: 627752
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۲۲:۴۰
| |

دفاع تسنیم از بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون

خبرگزاری تسنیم در یادداشتی به ماجراهای اخیر صداوسیما و برگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون پرداخت و نوشت: دعوت از چهره‌هایی که بخشی از پروژه‌ی ضدایران نبودند به تلویزیون کار نسنجیده‌ای نیست.

دفاع تسنیم از بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون
کد خبر: 627752
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۲۲:۴۰

تسنیم نوشت: دعوت از چهره‌هایی که بخشی از پروژه‌ی ضدایران نبودند به تلویزیون کار نسنجیده‌ای نیست؛ این مسئله نه آنچنان است که بخواهیم برای آن جشن و سرور برپا کنیم و نه به چنین قبیح است که برای آن مرثیه‌سرایی کنیم. این موضوع یک اتفاق ساده است. 

یک بخش از مشکلی که امروز صداوسیما در دعوت از برخی چهره‌ها به آن برخورد کرده، محصول بعضی اشتباهات خودش هم می‌تواند باشد. اگرچه برخی چهره‌ها و سلبریتی‌ها در فتنه ۱۴۰۱ عمیقاً اشتباه کردند و آب به آسیاب جریان ضدایران ریختند، امّا اینکه بعضی برنامه‌ها و میهمان‌ها چنان بگویند و بتازند که گویی همه‌ی چهره‌ها را باید به یک چوب زد، حالا مخاطبی را پدید می‌آورند که در این گرم و سرد کردن‌ها ممکن است احساسشان ترک بردارد.

اتفاقاً مناسب است که صداوسیما رویکرد تعاملی خوبی با چهره‌ها در پیش بگیرد؛ چهره‌هایی که البته ممکن است اشتباهاتی هم از آنان سر بزند، اشتباهشان را باید تذکر داد و محاسن و مزیتشان را هم باید تحویل گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها