کد خبر: 627655
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۴۰:۳۳
| |

پاسخ روزنامه اصولگرا به شبهه «حادثه تروریستی شاهچراغ کار خودشان است»؛ نیروهای امنیتی برای حضور در میدان نیاز به مقدمه‌چینی ندارند

روزنامه رسالت نوشت: سال گذشته نیروهای امنیتی مگر برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم به کسی جواب پس دادند که مثلا امسال محتاج مقدمه‌چینی برای حضور احتمالی خود باشند؟

پاسخ روزنامه اصولگرا به شبهه «حادثه تروریستی شاهچراغ کار خودشان است»؛ نیروهای امنیتی برای حضور در میدان نیاز به مقدمه‌چینی ندارند
کد خبر: 627655
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۴۰:۳۳

روزنامه رسالت به این شبهه که «حادثه تروریستی حرم شاهچراغ کار خودشان است» پاسخ داده است.

به گزارش رسالت، در جریان حوادث سال گذشته، معترضان به تصریح رهبر انقلاب از طیف‌ها و قشرهای گوناگون بودند و هرگز نمی‌توان آن‌ها را یک‌کاسه کرد؛ اما برخی از افرادی که ادعای معترض بودن داشتند، نام‌ خود را ایرانی گذاشته بودند و متأسفانه به زبان پاک فارسی سخن می‌گفتند، تصویری از خود به نمایش گذاشتند که روی سیاه تکفیری‌ها را هم سفید می‌کرد. این را باید خطاب به خون‌شویانی گفت که منطق نخ‌نما، زرد و دست‌پایین «کار خودشان است» را بر زبان می‌آورند یا برخی دیگر که احیانا آن را باور می‌کنند. در دنیا فقط باسوادی است که مدرک دارد، اما اگر قرار بود بی‌سوادی هم مدرک داشته باشد، باید به کسانی تعلق می‌گرفت که در اتفاقی مثل عملیات تروریستی داعش در شاهچراغ هم این جمله کثیف را بر زبان می‌آورند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: تنها توجیهی که تروریست‌های رسانه‌ای برای این ادعای وقیحانه دارند، این است نظام می‌خواهد از این طریق پشتوانه‌ای برای حضور امنیتی بیشتر و جدی‌تر خود بسازد. ما داعشی وطنی هم داریم و اگر برای برخورد امنیتی با اغتشاش‌گران به دنبال بهانه باشیم که نیستیم، بهترین بهانه خود اغتشاش‌گران هستند. هرچند این یک خطای محاسباتی است که برخی گمان می‌کنند نظام برای حضور نیروهای امنیتی خود محتاج به بهانه است. سال گذشته نیروهای حافظ امنیت با قدرت تمام در مقابل اغتشاش‌گران ایستادند، مگر برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم به کسی جواب پس دادند که مثلا امسال محتاج مقدمه‌چینی برای حضور احتمالی خود باشند؟ این نیروها هر وقت که لازم باشد به میدان خواهند آمد و اخلال‌گران را سر جای خود خواهند نشاند و در این مورد از احدی باکی ندارند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها