کد خبر: 624888
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

رئیس ساترا:

ما صحبت‌های فاطمه سلیمانی درباره سریال‌های مورد علاقه شهید سلیمانی را حذف نکردیم

رئیس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است.

ما صحبت‌های فاطمه سلیمانی درباره سریال‌های مورد علاقه شهید سلیمانی را حذف نکردیم
کد خبر: 624888
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۱:۰۰:۰۰

برنامه گفتگومحور «مهلا» یکی از ویژه‌برنامه‌های سکوهای شبکه نمایش خانگی برای ایام ماه محرم است که با اجرای محمد حسین پویانفر از سکوی «روبیکا» پخش می‌شود.

به گزارش مهر، قسمت اخیر این برنامه به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت.

در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.

سعید مقیسه رئیس ساترا درباره این برنامه، توضیح داد: حذف بخش‌های مربوط به سخنان دختر شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص سریال‌های مورد علاقه ایشان بر اساس نظر ارزیاب تعیین‌شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی نبوده است.

محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا هم در توضیح تکمیلی در این زمینه گفت: تولید و پخش برنامه مهلا از سکوی روبیکا در ابتدا بدون اخذ مجوز از ساترا انجام شده بود و صرفاً از قسمت ۸ این برنامه اقدام به دریافت مجوز کرده است که بر خلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی حذف بخشی از سخنان خانم فاطمه سلیمانی در خصوص سریالهای مورد علاقه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جزو موارد اعلام شده برای ممیزی از سوی ساترا نبوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها