کد خبر: 620605
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۰۹:۳۵:۴۴
| |

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه:

آمریکا هم اعتراف کرده که خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود.

آمریکا هم اعتراف کرده که خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود
کد خبر: 620605
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۰۹:۳۵:۴۴

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه شامگاه شنبه ۱۰ تیر در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران که با حضور عموم مردم و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل یادمان نقطه ایثار قلاویزان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در مسیر حزب خداوند گام برداشته و پیروی و اطاعت جمهوری اسلامی از خداوند و تبعیت از تکالیف دین مبین اسلام موجب کسب پیروزی‌های پی‌درپی ایران عزیز در برابر جهان سلطه به سردمداری آمریکا شده و این پیروزی‌ها را پروردگار نصیب کشور ما کرده است.

به گزارش ایسنا بخش هایی از اظهارات سردار فدوی را در ادامه می خوانید:

  • جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
  • در جای‌جای کشورمان همواره بزرگداشت یاد و نام شهدا برگزار می شود که مراسم امشب و آزادسازی مهران گرامیداشت ۹۰۰ شهید این روز بزرگ و ماندگار محسوب می شود.
  • شهیدان شافع روز جزا هستند و اکنون نیز نسل جدید با وجود آنکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند؛ اما با وجود تفاوت نسلی به شهیدان نزدیک و شهید سلیمانی را یک الگو برای خود قرار داده‌اند و عامل به وصیت شهیدان شده‌اند.
  • دشمن سعی داشت در بین نسل جدید ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت و شهیدان، انقطاع نسلی ایجاد کند،  اما در محور مقاومت و دفاع از حرم که عموماً نسل جدید و دفاع مقدس را ندیده بودند، انتقال نسلی شکل گرفت و این جوانان دنباله‌رو شهیدان دوران جنگ تحمیلی شدند.
  • بزرگ‌ترین جنگ برنامه‌ریزی‌شده دشمن علیه ایران اسلامی در زمان کرونا شکل گرفت که به بهانه وجود یک ویروس، ۲ سال و نیم مدارس ما را به تعطیلی کشاندند و آموزش‌ها را به بستر فضای مجازی با اینترنت دارای پهنای باند قوی آوردند که این ماجرا باعث دسترسی جوانان و نوجوانان به شبکه‌های متنوع اجتماعی شد، در نتیجه دشمن با استفاده از این فرصت سعی در سم‌پاشی ذهن نسل جدید ما داشت که باز هم این هجمه‌ها به جایی نرسید و شکست خورد.
  • هرچند دشمن به‌کرات شکست خود در برابر ایران اسلامی را اعتراف کرده؛ اما دنباله‌روهای داخلی و خارجی آنها هنوز امید به پیروزی دارند، در حالی که جمهوری اسلامی اقتدار، عظمت و اراده خود را به جهانیان اثبات کرده است.
  • هرچند آمریکا از نظر تسلیحات پیشرفته نظامی، تبلیغات رسانه‌ای، نیرو و دیگر عرصه‌های جنگی بسیار قدرتمند و ابرقدرت دنیاست اما به خواست و اراده خداوند همواره مرعوب عظمت ایران اسلامی شده است.
  • آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
  • اکنون دشمن با ورود به جنگ نرم فرهنگی، به مصاف عقاید و باورهای جوانان رفته و این بار خانواده‌ها با محوریت بانوان خط پیکان هجمه‌های دشمن جهت اشاعه لاابالی‌گری هستند و ما باید همچون گذشته با اتحاد و انسجام و تکلیف به فرامین الهی در این جنگ نیز پیروز شویم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها