کد خبر: 620158
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۱۵:۱۵:۳۰
| |

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین:

مذاکره امروز با گذشته فرق دارد؛ زمانی دست گدایی دراز کرده بودیم

عبدالکریم عابدینی گفت: مذاکره اکنون با گذشته بسیار فرق کرده است، یک زمان دست گدایی به طرف آنها دراز شده بود اما آنها اکنون آمده‌اند شرایط ما را پذیرفته‌اند. به همین دلیل ما با آن‌ها سر جنگ نداریم، این مذاکره با مذاکره قبلی قابل قیاس نیست، این را عقلا می‌فهمند.

مذاکره امروز با گذشته فرق دارد؛ زمانی دست گدایی دراز کرده بودیم
کد خبر: 620158
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۱۵:۱۵:۳۰

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین گفت: خدا را شاکریم منافقین به اضمحلال رسیدند و نسل آنان در حال انقراض است و از پارسال نماز عید قربان تا کنون شکست‌ها، عقب نشینی و ضعف را در آمریکا چندین برابر نسبت به گذشته شده و صهیونیست‌ها که می‌گفتند از نیل تا فرات قصدشان همه دنیا بود عقب نشینی کردند، دور خود دیوار کشیدند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: الان در درون این رژیم غاصب غوغایی از ناامنی وجود دارد و نیروهای مسلمان درون سرزمین اشغالی امان صهیونیست‌ها را بریدند و اطرافیان هم دائم صهیونیست ها را تهدید می‌کنند که همه این ها لطف خداست.

حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه در مذاکرات با کشورهای دیگر باید اقتدار و عزت ایران اسلامی و ملت حفظ شود، افزود: اکنون دنیا احتیاج پیدا کرده با ما رابطه دوستی برقرار کنند، مذاکره اکنون با گذشته بسیار فرق کرده است، یک زمان دست گدایی به طرف آن ها دراز شده بود اما آن ها اکنون آمده‌اند شرایط ما را پذیرفته اند و به عزت، امنیت و اقتدار ما احترام می‌گذارند، خواسته‌های ما را قبول می‌کنند، به همین دلیل ما با آن‌ها سر جنگ نداریم، این مذاکره با مذاکره قبلی قابل قیاس نیست، این را عقلا می‌فهمند.

وی اضافه کرد: آن هایی که عاقل نیستند بیایند و تحلیل های صحیح را بشنوند که آن زمان ما در چه شرایطی بودیم، چه خیانت هایی دیدیم، هم از مستکبران خیانت دیدیم و هم از ارادتمندان به مستکبران خیانت دیدیم و روی مومنین حساب نمی‌کردند، اکنون وضعیت متفاوت شده و خدا را شاکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برای مسئولان در رفع مشکلات معیشت مردم دعا می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها