کد خبر: 619977
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

واکنش ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران به خبر استعفای زاکانی/ باز تیتر کم آوردند و آرزوهایشان را بیان کردند!

روزنامه همشهری نوشت: گویا هر زمان که تیتر کم می‌آورند یا نمی‌دانند دقیقا باید در حوزه شهر و شهرداری به چه مسائلی بپردازند، استعفای شهردار تهران تنها سوژه آنان می‌شود و به بیان آرزوهای خود می‌پردازند.

واکنش ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران به خبر استعفای زاکانی/ باز تیتر کم آوردند و آرزوهایشان را بیان کردند!
کد خبر: 619977
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری اخبار مربوط به استعفای شهردار تهران را تکذیب کرده و نوشته اشاره به این موضوع بیان آرزوهای عده‌ای است.

به گزارش همشهری، یک روز وزیری از یک وزارتخانه استعفا می‌دهد، می‌گویند قرار است شهردار تهران تصدی آن وزارتخانه را برعهده گیرد و با شهرداری خداحافظی کند. روز دیگر غیبت شهردار در جلسات مختلف بهانه دستشان می‌دهد تا دوباره خبر کذب استعفای شهردار تهران را سرتیتر روزنامه‌هایشان کنند. گویا هر زمان که تیتر کم می‌آورند یا نمی‌دانند دقیقا باید در حوزه شهر و شهرداری به چه مسائلی بپردازند، استعفای شهردار تهران تنها سوژه آنان می‌شود و به بیان آرزوهای خود می‌پردازند.

این روزنامه افزوده است: حاضر نبودن شهردار تهران در برنامه قرار خدمت یا عدم صدور دستورات کتبی جدید پس از سفر بروکسل، دلایل جدید برای ادعای استعفای زاکانی عنوان شده و می‌گویند این استعفا به‌دلیل اختلافاتش در کمیسیون ماده 5 و شورای‌عالی معماری و شهرسازی است. مشکلات موجود در شهر که علاج هرکدام نیاز به برنامه جدی و تمرکز کافی دارد را روانه گوشه و کنار کرده و با خبر استعفا یا عدم‌استعفا شهروندان را به شنیدن حواشی دعوت می‌کنند. متأسفانه این دسته از خبرها با سرعت بیشتری از آنچه در شهر رقم خورده و اقدامات مثبتی که صورت گرفته، دیده و پرداخته می‌شود؛ آنانی که منتظر استعفای شهردار هستند و غیابش در جلسات بعد از سفر بروکسل را دلیل بر استعفا یا قهر تلقی می‌کنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها