کد خبر: 619636
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۱:۱۰:۲۴
| |

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه:

ما نیروهای مسلح مدام از نقشه دشمنان آگاه می‌شویم

شهرهای سوریه نمونه‌ چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان نقشه دارند و برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نقشه می‌کشند، اما در نیروهای مسلح مدام از نقشه آن‌ها مدام آگاه می‌شویم و به همین دلیل مقابله می‌کنیم و بحمدالله همیشه در برابر ما شکست خورد‌ه‌اند.

ما نیروهای مسلح مدام از نقشه دشمنان آگاه می‌شویم
کد خبر: 619636
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۱:۱۰:۲۴

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران و مقامات ارشد لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن گوشه‌ای از اقدامات و مأموریت‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان افزود: ایثار و از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله در برابر دشمنان همیشه پیروز بوده‌اند و دشمن هیچ‌گاه جرأت تجاوز به مرزهای غربی‌ ایران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران در طول 44 سال گذشته‌ تاکید کرد: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

وی ادامه داد: منش و آیین استعمار برای مسلمانان چیزی جز این نیست چون سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و ثروت هستند؛ بلاد اسلامی اقتصاد، فرهنگ، دین و حریت دارند و عدالت و کرامت انسان را دنبال می‌کند. دشمنان برای بر هم زدن آرامش و امنیت مسلمانان برنامه‌ریزی دارند، چرا دشمنان نمی‌توانند "آرامش و امنیت" مسلمانان را تحمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند پیشرفت مسلمانان را تحمل کند و برای همین اندوخته‌های "سیاسی، ذخایر راهبردی و استعدادهای تفرقه‌افکن و ناامن‌ساز" خود را به سمت سرزمین‌های اسلامی گسل می‌کنند و خواهان تجزیه و عقب‌ماندگی کشورها هستند، ادامه داد: این نقشه استکبار، آمریکا، صهیونیزم و شرکای آن‌هاست؛  آوارگی به سادگی خاتمه نمی‌یابد و باید مرزهای ما امن و طیب باشد.

وی با بیان اینکه برای تبدیل سرزمین به محل ایثار و سلامت و صلاح نیازمند آرامش و امنیت هستیم، تصریح کرد: ‌این با جانفشانی مردانی میسر می‌شود که رفاه ملت را به رفاه خود ترجیح داده و همواره در معرض خطر باشند تا خطر از دیگران دور شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبه‌رو هستیم که در مقابلمان صف کشیده و برایمان برنامه‌ریزی دارند، اضافه کرد: آن‌ها نقشه دارند و برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نقشه می‌کشند، اما در نیروهای مسلح مدام از نقشه آن‌ها مدام آگاه می‌شویم و به همین دلیل مقابله می‌کنیم و بحمدالله همیشه در برابر ما شکست خورد‌ه‌اند.

وی بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از حوادث عادی را نقشه‌های دشمن دانست و گفت: این موضوعات یک جریان ‌دائمی از سوی دشمنان است و ‌برای یک لحظه و موقت نیست. ‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها