کد خبر: 619421
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

واکنش روزنامه دولت به پیشنهاد حجاریان برای استعفای دولت رئیسی؛‌ ایده ناآرامی کشور است

روزنامه ایران در واکنش به پیشنهاد حجاریان برای استعفای دولت رئیسی نوشت: پیشنهاد استعفا در حالی مطرح شد که در دیگر بخش‌ها بر این حقیقت اذعان شده است که جریان اصلاحات، نه بدیلی برای شرایط موجود دارد، نه طرحی برای در میان گذاشتن با مردم و نه اقبالی در جامعه. بنابراین؛ ایده استعفا چیزی جز ایده ناآرامی در کشور نیست.

واکنش روزنامه دولت به پیشنهاد حجاریان برای استعفای دولت رئیسی؛‌ ایده ناآرامی کشور است
کد خبر: 619421
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه دولتی ایران با اشاره به گفت‌وگوی سعید حجاریان با روزنامه اعتماد و پیشنهاد او برای استعفای دولت رئیسی نوشته که این پیشنهاد ناشی از ترس و استیصال است.

به گزارش ایران، پیشنهاد استعفا، در واپسین فراز این گفت‌و‌گو، درحالی مطرح شد که در دیگر بخش‌ها بر این حقیقت اذعان شده است که جریان اصلاحات، نه بدیلی برای شرایط موجود دارد، نه طرحی برای در میان گذاشتن با مردم و نه اقبالی در جامعه. بنابراین؛ ایده استعفا چیزی جز ایده ناآرامی در کشور نیست. البته حجاریان صرفاً به بیان این کلیات اکتفا کرد که اصلاح‌طلبان برای اداره کشور برنامه دارند که به نظر می‌رسد منظور از این برنامه، کارنامه تماماً شکست خورده این جریان در حمایت تمام قد از دولت قبل است؛ کارنامه‌ای که به‌غیر از یک دهه رشد اقتصادی نزدیک به صفر، انفعال در سیاست خارجی و بدتر کردن وضع معیشت و سفره مردم، دستاورد بهتری نداشت.

این روزنامه در ادامه افزوده است: وقتی به فراز پایانی این گفت‌و‌گو نگاه می‌کنیم، یعنی دقیقاً جایی که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی اشاره دارد، می‌توان یک هدف ضمنی از تنظیم و انتشار این مصاحبه را فهمید. حجاریان در این بخش از مصاحبه، پیشنهاد استعفای دولت را مطرح می‌کند و همه دستاوردها، اقدامات و تلاش‌های آن را زیر سؤال می‌برد. البته این شیوه همیشگی این طیف سیاسی است که به جای اثبات خود، سعی در حذف رقیب یا زیرسؤال بردن آن را دارد. باوجود این، به نظر می‌رسد طرح این مسأله، خود نوعی واکنش ناشی از ترس و استیصال است. زیرا به رغم آوارهای سنگین و مشکلات عدیده‌ای که دولت محبوب اصلاح‌طلبان برای دولت سیزدهم بر جای گذاشت، اما دولت آیت‌الله رئیسی همه توش و توان خود را برای حل این مسائل و برداشتن موانع از پیش پای پیشرفت ملت ایران به کار برده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها