کد خبر: 618929
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

روزنامه اصولگرا هم از دست رئیسی کلافه شد؛ روی دور تکرار افتاده‌اید!

روزنامه فرهیختگان نوشت: «ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟

روزنامه اصولگرا هم از دست رئیسی کلافه شد؛ روی دور تکرار افتاده‌اید!
کد خبر: 618929
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان به شدت به مصاحبه اخیر ابراهیم رئیسی انتقاد کرد و خطاب به رییس دولت نوشت: روی دور تکرار حرفهای بی فایده افتاده اید.

به گزارش فرهیختگان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • «ما یک ویرانه تحویل گرفتیم» جمله‌ای است که تقریبا در ادبیات دولت‌های مختلف مشترک است. اما تیم رسانه‌ای دولت باید به‌طور جدی به این مساله فکر کند که تمرکز بیش از حد بر این موضوع و غفلت از نگاه ایجابی چقدر در افکار عمومی کار می‌کند؟
  • تیم رسانه‌ای دولت خوب است بداند که شاید بیان این نکات در دوره‌ای افکار عمومی را تا حدی توجیه می‌کرد و صبر آنها برای لمس کردن اقدامات مثبت دولت را به همراه داشت اما اکنون و در شرایط فعلی و درحالی‌که افکار عمومی با این ادبیات ناآشنا نیست،میزان تاثیر آن محل تردید جدی است. افراط تیم رسانه‌ای دولت در تبلیغ علیه دولت قبل، باعث می‌شود تا افکار عمومی این دولت را فاقد ایده‌های اجرایی کارآمد در برابر مشکلات تلقی کند. 
  • اصولا افراد زمانی یک گزاره را چندین بار تکرار می‌کنند که به‌قدر کافی شنیده نشده باشد. در مورد صحبت‌های رئیس‌جمهور نیز اگر چنین برداشتی داشته باشیم علت آن را باید در همین اصل جست‌وجو کنیم. این امر را با اشاره به مصادیقی از اقدامات دولت سیزدهم می‌توان اثبات کرد. اگر این دستاوردها به‌درستی از جانب زیرمجموعه رسانه‌ای دولت تشریح نشود و مردم آنها را حاصل اقدامات دولت سیزدهم نبینند به دو آفت گرفتار می‌شود یا فراموش شده یا توسط مسئولان پیشین مصادره می‌شود. به همین جهت نیز رئیس‌جمهور هر بار خود شخصا ناچار می‌شود وارد میدان شده و اقداماتش را تکرار کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها