کد خبر: 618722
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

هشدار درباره عدم تجدیدنظر در سیاست‌های کلان؛ به توصیه خیرخواهان عمل کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حکمرانان اگر به توصیه خیرخواهان عمل کنند و به ایجاد تغییرات در مدیریت‌ها و سیاست‌های کلان داخلی و خارجی تن بدهند، قطعاً تحول قابل ملاحظه‌ای در شرایط اقتصادی کشور پدید خواهد آمد. کوتاهی در این زمینه چه بسا موجب پدید آمدن تحولاتی شود که به زیان کشور و خود حکمرانان باشد.

هشدار درباره عدم تجدیدنظر در سیاست‌های کلان؛ به توصیه خیرخواهان عمل کنید
کد خبر: 618722
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۷:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی و افزایش قیمت کالاها انتقاد کرده و به حکمرانان هشدار داده عدم تجدیدنظر در سیاست‌های کلان زیانبار خواهد بود.

به گزارش جمهوری اسلامی، برای کشوری که از هر نظر صاحب امکانات بالا و ثروت‌های زیرزمینی و روی زمینی است، به‌هیچ‌وجه شایسته نیست بخش قابل ملاحظه‌ای از مردمش گرفتار فقر باشند. ایران، صاحب یکی از بالاترین ذخایر نفتی و گازی جهان است. کشوری که دارای چنین ثروت عظیمی است نباید حتی یک نفر از مردمش زیر خط فقر باشد. نقد کردن ثروت‌های زیرزمینی ایران، کار مشکلی نیست. اگر مدیریت صحیحی وجود داشته باشد که بتواند از نیروهای بااستعداد کشور به درستی استفاده کند قطعاً تمام مردم به رفاه نسبی دست خواهند یافت. بزرگ‌ترین ثروت ایران، نیروی انسانی بااستعداد است که اگر زمینه شکوفائی آن فراهم باشد و مدیران شایسته‌ای برای بهره‌‌برداری از این ثروت بسیار مهم بر سر کار باشند، این نیرو می‌تواند بر بحران اقتصادی فائق آید، فقر زدائی را که آرزوی دیرینه همگان است محقق نماید و عموم مردم را به رفاه برساند.

این روزنامه افزوده است: اصرار بر عدم ایجاد تغییر در مدیریت‌های ارشد اقتصادی و عدم تجدید نظر در سیاست‌های کلان، عامل اصلی درجا زدن‌ها و بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم است. حکمرانان اگر به توصیه خیرخواهان عمل کنند و به ایجاد تغییرات در مدیریت‌ها و سیاست‌های کلان داخلی و خارجی تن بدهند، قطعاً تحول قابل ملاحظه‌ای در شرایط اقتصادی کشور پدید خواهد آمد. کوتاهی در این زمینه چه بسا موجب پدید آمدن تحولاتی شود که به زیان کشور و خود حکمرانان باشد. حکمرانان باید اهمیت حفاظت از پشتوانه مردمی نظام را جدی بگیرند و از این نکته غافل نشوند که تامین معیشت مردم مهم‌ترین عامل برای در صحنه نگهداشتن آنهاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها