کد خبر: 618564
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری مدعی شد:

علی کریمی، پدر مهسا امینی، مادر کیان پیرفلک و حامد اسماعیلیون خواهرانمان را فریفتند!

روزنامه همشهری نوشت: خواهر علی کریمی نماد است؛ نمادی برای خواهران‌مان. به همین سادگی؛ از اعتمادها سوءاستفاده کردند و دروغ گفتند و فریفتند و ربودند و عده‌ای را در رنج زندان‌ها و حلقه‌های اعدام رها کردند و دست آخر از دشمنان این مردم صله گرفتند.

علی کریمی، پدر مهسا امینی، مادر کیان پیرفلک و حامد اسماعیلیون خواهرانمان را فریفتند!
کد خبر: 618564
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه همشهری علی کریمی، پدر مهسا امینی، مادر کیان پیرفلک و حامد اسماعیلیون را به دروغگویی متهم کرد.

به گزارش همشهری،  بوی تعفن آقای لیدر بیشتر بلند شد. بیچاره خواهر بی‌نوایش که به او اعتماد کرد و امروز با 750میلیارد تومان بدهی پشت میله‌های زندان است. تنها با خواهرش چنین نکرد؛ او با بسیاری از خواهران‌مان در این سرزمین چنین کرد. داستان دردناکی است. تنها ماجرای علی کریمی نیست.

این روزنامه در ادامه نوشته است: پدر مهسا چنین نبود؟ پرده‌ها کنار نرفت و طشت دروغگویی‌اش از بام نیفتاد؟ آن‌روز که چشم در چشم دوربین گفت دخترم حتی برای سرماخوردگی هم نزد پزشک نرفته است؛ حال آنکه فیلمش در خلوت منتشر شد که می‌گوید مهسا سابقه بیماری سخت و جراحی و غیره داشته است. مادر کیان چه؟ وقتی برای خونخواهی کیان به دامن قاتلان فرزندش پناه برد، همه‌‌چیز روشن نشد؟ وقتی امان نامه برای تروریست‌ها و قاتلان کیان خواست، چشم‌ها باز نشد؟ مسیح علی نژاد کافی نبود که ببینیم این جریان شیاد به بهانه آزادی برهنگی، تجزیه این خاک را هدف گرفته‌اند؟ از عکس یادگاری‌اش با قاتلان حاج قاسم و صاحبان تحریم سفره‌های مردم درس نگرفتیم؟ از لجنه مشترک حامداسماعیلیون با منافقین شقی که سال‌ها دستشان به خون مردم ایران آغشته است معلوم نشد کاسبان هواپیمای اوکراینی چه نقشه‌ای به سر دارند؟

روزنامه همشهری در پایان تاکید کرده است: خواهر علی کریمی نماد است؛ نمادی برای خواهران‌مان. به همین سادگی؛ از اعتمادها سوءاستفاده کردند و دروغ گفتند و فریفتند و ربودند و عده‌ای را در رنج زندان‌ها و حلقه‌های اعدام رها کردند و دست آخر از دشمنان این مردم صله گرفتند. یکی ویزا و یکی کیسه دلار و یکی...چشم باز کنیم. ببینیم. عبرت بگیریم و بیشتر به ناکس‌ها اعتماد نکنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • احمد ارسالی در
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

    این حقه هادیگه قدیمی شده، اینا محبوب مردم هستن، حالا هی خودتون رو جر بدین.

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

    لطفا بنویسید خواهر علی کریمی چه شغلی دارد ثروتش را چگونه به دست اورده ؟و چرا به برادرش داده هدفش چه بوده

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

    خخخخخ جیره خوار اونی که مردم رو فریب میده امثال تو خود فروخته هستند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها