کد خبر: 618160
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه دولت:

مردم به ستوه‌آمده از دولت روحانی، به رئیسی پناه آوردند

روزنامه ایران نوشت: مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند. اینجا بود که در بزنگاه انتخابات 28 خرداد 1400، مردم هم محکم به صحنه آمدند و هم کسی را برگزیدند که در مناظره‌ها بی‌اخلاقی نکرد.

مردم به ستوه‌آمده از دولت روحانی، به رئیسی پناه آوردند
کد خبر: 618160
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه ایران در یادداشت امروز خود به دولت حسن روحانی حمله کرده و دولت رییسی را نجات‌دهنده مردم معرفی کرده است.

به گزارش ایران، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • در دوره‌ای یکی از مشکلات کشور این بود که بسیاری از امور و ابعاد حکمرانی مبتنی بر مدل‌های غربی و جولان لیبرالیسم بود تا جایی که حتی اقتصاد کشور به گروگان گرفته شد و وعده دادند که تحریم‌ها برداشته می‌شود چون زبان دنیا را بلدند! و باید با کدخدا بست! و رسانه‌های سمپات آنها از یکسو تیتر می‌زدند؛ «امضای کری تضمین است»، و از سوی دیگر؛ با این تیترها مانور می‌دادند: «تحریم‌ها رفت»، «صبح بدون تحریم»، «اینک بدون تحریم»، «سلام بر ایران بدون تحریم» و...
  • اما نه تنها وعده‌ها عملی نشد و نه تنها تحریم‌ها رخت بر نبست که در این میان چه قبل و چه بعد از مذاکره و توافق، منتقدان را به باد ناسزا گرفتند. 
  • مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند و مشکل سال‌های پایانی دهه 90، نه تنها شاخص‌های افول‌کرده اقتصاد بود بلکه مشکل اصلی این بود که گویا با پدیده بی‌دولتی مواجه هستند و دولت مدعی اعتدال حتی مسئولیت خیلی از کارهای خسارتبارش را هم گردن نمی‌گرفت! حتی آن بنده خدا می‌گفت؛ من هم صبح جمعه فهمیدم بنزین گران شده!!!
  • اینجا بود که در بزنگاه انتخابات 28 خرداد 1400، مردم هم محکم به صحنه آمدند و هم کسی را برگزیدند که در مناظره‌ها بی‌اخلاقی نکرد، منتقدان را به باد ناسزا نگرفت و اقتصاد را به مذاکره گره نزد تا مدافع منافع ملی به معنای حقیقی کلمه باشد.
  • امروز دو سال از آن انتخاب معنادار می‌گذرد و دولت سیزدهم با آوار‌برداری از مشکلات و چالش‌هایی که به ارث برده بود، کوشیده تا در داخل، پای کرامت مردم و عدالت در حکمرانی بایستد و با احیای سیاست همسایگی، نظم نوینی در منطقه ایجاد کند و در سطح جهانی هم با ائتلاف با قدرت‌های نوظهور و حرکت در مسیر دلارزدایی، منافع ملی را سر دست بگیرد و این مسیر روشن تا رفع حداکثری مشکلات معیشتی مردم ادامه خواهد داشت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها