کد خبر: 617908
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۹:۰۰:۵۷
| |

توضیح مهم قالیباف درباره نحوه و زمان بررسی لایحه عفاف و حجاب

رییس مجلس در دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران حوزه خانواده و مطالعات زنان و رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید بدانیم ناگزیریم در حداقل زمان، دقیق‌ترین تصمیم‌گیری ممکن را با خرد جمعی از طریق جمع سپاری انجام دهیم.

توضیح مهم قالیباف درباره نحوه و زمان بررسی لایحه عفاف و حجاب
کد خبر: 617908
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۹:۰۰:۵۷

دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران حوزه خانواده و مطالعات زنان و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تاکید بر بررسی دیدگاه‌های مختلف درخصوص لایحه عفاف و حجاب گفت: باید بدانیم ناگزیریم در حداقل زمان، دقیق‌ترین تصمیم‌گیری ممکن را با خرد جمعی از طریق جمع سپاری انجام دهیم.

وی همچنین گفت: فناوری، این فرصت را ایجاد کرده که موضوعات را به صورت جمع سپاری پیش ببریم و دیدگاه‌های مختلف درباره این لایحه پس از شنیده شدن و جمع‌آوری به صورت حرفه‌ای در مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون تخصصی به قانون تبدیل شود.

سید محسن اصغری معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی، گفت: باید در مسئله حجاب وحدت رویه و کنش رسانه‌ای را ببینیم، حمایت از خانواده با کنش‌گری اتحادیه مجالس اسلامی به جهان ارائه شود، ادراک بی‌حجابی بیشتر از خود بی حجابی است هرچند در مناطق مختلف این موضوع متفاوت است.

سهیلا پیروزفر عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی، نیز در این نشست، تصریح کرد: لایحه عفاف و حجاب جنبه تنبهیی دارد و نتیجه عکس می‌دهد، کاری که بعد فرهنگی دارد را قضائی می‌کنیم، آیات قرآن عفت را مطرح کرده‌اند و جنبه اخروی آن را به ما می‌گویند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها