کد خبر: 617628
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

اعتراض روزنامه اصولگرا به گسترده شدن بی‌حجابی؛ هر روز وضع بدتر می‌شود

یک روزنامه اصولگرا نوشت: بی‌حجابی هر روز گسترده‌تر می‌شود. از مراکز آموزشی گرفته تا بیمارستان‌ها و تفرجگاه‌های تفریحی و پاساژها، از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی گرفته تا سطح شهر و معابر عمومی و داخل تاکسی و اتوبوس و مترو.

اعتراض روزنامه اصولگرا به گسترده شدن بی‌حجابی؛ هر روز وضع بدتر می‌شود
کد خبر: 617628
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه جوان از گسترده شدن بی‌حجابی در کشور گلایه کرده است.

به گزارش جوان، دایره تخطی از همین قوانین (در حوزه حجاب) فعلی هم هر روز گسترده‌تر می‌شود. از مراکز آموزشی گرفته تا بیمارستان‌ها و تفرجگاه‌های تفریحی و پاساژها، از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی گرفته تا سطح شهر و معابر عمومی و داخل تاکسی و اتوبوس و مترو. فراتر از این موضوع این روز‌ها با گستردگی فضای مجازی مواجه هستیم که تحقق جرم در بستر آن به سادگی رخ می‌دهد، بی‌آنکه قانون مشخص و دقیقی برای آن وجود داشته باشد.

این روزنامه افزوده است: حجاب از جمله موضوعات بسیطی است که به همان نسبت تحقق جرم در بستر مجازی هم بسیط شده است. افراد مختلف که در هر جایگاه و نقشی به ارزش‌های اسلامی به راحتی دهن کجی می‌کنند، تلویحاً به معضل بدحجابی دامن می‌زنند، بی‌آنکه تمکینی نسبت به قوانین فعلی وجود داشته باشد، هر چند باید گفت ناکافی بودن این قوانین و عدم‌بازدارندگی مجازات دلیلی بر جسارت بیشتر برای ادامه و تکرار جرم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها