کد خبر: 617212
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۲۲:۴۰:۱۲
| |

این روزنامه اصولگرا پشت مصطفی میرسلیم درآمد؛ پایتان آن دنیا گیر است

روزنامه جوان نوشت: معلوم نیست که هر نماینده یا مسئولی هم سعه‌صدر فراوان رهبر انقلاب را داشته باشد. آن‌ها ممکن است در همین دنیا سکوت کنند، اما معلوم نیست بی‌ادبان و اخلاق‌ستیزان را بدتر از آن در آن دنیا هم ببخشند و از حق خود بگذرند؛ و پای چنین افرادی در آن دنیا گیر است.

این روزنامه اصولگرا پشت مصطفی میرسلیم درآمد؛ پایتان آن دنیا گیر است
کد خبر: 617212
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۲۲:۴۰:۱۲

روزنامه جوان از اعتراضات و انتقاداتی که اخیرا از مصطفی میرسلیم شده گلایه کرده و خطاب به معترضان هشدار داده همه مانند رهبر انقلاب سعه‌صدر ندارند و گفته پایتان آن دنیا گیر است.

به گزارش جوان، از سیره رهبر انقلاب در تمام سال‌های گذشته معلوم است که انتقاد و مخالفت و به قول امام خمینی حتی تخطئه، نه تنها اشکالی ندارد بلکه مفید و حتی «هدیه الهی» برای «رشد انسان‎ها» ست، اما این نباید موجب شود که در این راه، از وسایل و مقدمات حرام و ممنوعه و گناه‌آلود استفاده شود. این روز‌ها، اما زیاد می‌بینیم که بسیاری از کسانی که فعالیت سیاسی و رسانه‌ای را پیش گرفته‌اند، از این اصل بدیهی فاصله‌ها دارند.

روزنامه جوان سپس نوشته است: از روزنامه‌نگاری که در تمام دوران مدیر مسئولی خود به اعتراف خودش از بیشترین میزان حمایت و اعتماد رهبر انقلاب برخوردار بوده و حتی پول جریمه دادگاهش را هم ایشان تقبل کرده، اما امروز نسبت به او فحاشی می‌کند گرفته تا جوانکی که با یک گوشی موبایل مثلاً قصد مخالفت سیاسی با یک نماینده مجلس را دارد، اما او را در حرم مطهر سیدالشهدا و در حرم امیرالمؤمنین علیهم‌السلام آماج سخیف‌ترین استهزا‌ها می‌کند.

جوان افزوده است: معلوم نیست که هر نماینده یا مسئولی هم سعه صدر فراوان رهبر انقلاب را داشته باشد که دانشجویانی که به ایشان بد‌ترین دشنام‌های رکیک را دادند و فحاشان به خود را با لطف پدرانه خود ببخشد و حتی موجبات آزادی آن‌ها را فراهم کند. آن‌ها ممکن است در همین دنیا سکوت کنند، اما معلوم نیست بی‌ادبان و اخلاق‌ستیزان را بدتر از آن در آن دنیا هم ببخشند و از حق خود بگذرند؛ و پای چنین افرادی در آن دنیا گیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها