کد خبر: 617057
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

کیهان باز هم به روزنامه‌های اصلاح‌طلب توپید/ سفر «پربار و پردستاورد» رئیسی به آذربایجان شرقی را سانسور کردید!

روزنامه کیهان نوشت:‌ نگاهی به روزنامه‌های شرق، اعتماد، سازندگی، هم میهن، مردم‌سالاری، آرمان ملی و دیگر رسانه‌های منتسب به جریان غربگرا یا همان طیف مدعی اصلاحات نشان می‌دهد که این رسانه‌های سفر پربار و پردستاورد رئیس‌جمهور و دولت مردمی به آذربایجان شرقی را سانسور کردند.

کیهان باز هم به روزنامه‌های اصلاح‌طلب توپید/ سفر «پربار و پردستاورد» رئیسی به آذربایجان شرقی را سانسور کردید!
کد خبر: 617057
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان امروز هم به رسانه‌های اصلاح‌طلب اعتراض کرده که چرا سفر «پربار و پردستاورد» رئیسی به آذربایجان شرقی را سانسور کرده‌‌اند!

به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • نگاهی به روزنامه‌های شرق، اعتماد، سازندگی، هم‌میهن، مردم‌سالاری، آرمان ملی و دیگر رسانه‌های منتسب به جریان غربگرا یا همان طیف مدعی اصلاحات نشان می‌دهد که این رسانه‌های در اقدامی هماهنگ و به صورت زنجیره‌ای سفر پربار و پردستاورد رئیس‌جمهور و دولت مردمی به آذربایجان شرقی را که موجب شکستن طلسم برخی مشکلات مزمن و به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها با سابقه بیشتر از دو دهه در این استان شد را سانسور کردند.
  • شاید به ذهن شما هم این پرسش خطور کند که چگونه ممکن است رسانه‌هایی که به صورت روزانه با ذره‌بین ‌انداختن به چهار گوشه کشور، زیر و رو کردن آمارهای رسمی و غیررسمی، واقع و رویدادهای جامعه و اوضاع و احوال مردم به‌دنبال نقطه‌های خاکستری یا سیاه می‌گردند تا به صورت گسترده به برجسته ‌سازی و بزرگنمایی آن بپردازند، افکار عمومی را با اخبار منفی که از آن می‌سازند بمباران کنند و به بهانه آن دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهند، از کنار این اخبار مثبت، امیدوار‌کننده و در جهت پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم به راحتی عبور کنند و حتی یک کلام از آن در رسانه‌های خود نگویند؟!
  • طبیعی نیست که این اقدامات و دستاوردهای امیدآفرین که هر کدام از آنها محصول ماه‌ها تلاش و مجاهدت و پیگیری شبانه‌روزی متخصصان، پیمانکاران، کارگران و مسئولان دولت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم استان آذربایجان شرقی بوده است، در نگاه و نظر جریان غربگرا یا همان طیف مدعی اصلاحات رویداد و اتفاق مهمی نبوده باشد که رسانه‌های منتسب به این طیف آن هم به صورت دسته‌جمعی و هماهنگ جملگی آن را زیر تیغ سانسور و بایکوت خود ببرند.
  • این رفتار سخیف، سیاست زده و مزورانه این طیف حکایت از «ماموریت»ی دارد که پیشتر و در گزارش‌هایی متعدد در همین روزنامه به آن پرداخته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها