وزیر اطلاعات: آمادگی حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور را داریم

به گفته وزیر اطلاعات، این وزارتخانه آمادگی لازم برای حل مشکلات ایرانیان خارج از ایران را دارد.

وزیر اطلاعات: آمادگی حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور را داریم
کد خبر: 615914
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۲۱:۳۰:۳۷

وزیر اطلاعات در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری ‌اسلامی در خارج از کشور از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکل ایرانیان خارج از کشور خبر داد. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب گفت: یکی از دستاوردهای مهم دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی هم‌افزایی و هم‌گرایی در دیپلماسی رسمی، عمومی و پنهان بوده‌ است که نتایج قابل قبولی به همراه داشته است و امروز نتایج مثبت آن را در ارتباط با کشورهای مختلف شاهد هستیم که این اقدامات امنیت پایدارتری را برای کشور به همراه دارد.

وزیر اطلاعات افزود: وزارت خارجه امسال، سال پرکاری را خواهد داشت و برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد کشور و امیدزایی و نشاط‌آفرینی مردم و ایجاد یک فضای مثبت در سطح جهانی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.

خطیب گفت: باید تلاش جدی‌تری صورت بگیرد تا تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که در سفرهای آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم به کشورهای مختلف انجام شده است، اجرایی شود؛ تا سهم به‌سزایی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم داشته باشد. 

خطیب در پایان تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط، حل مشکلات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های ایرانیان مقیم و مهاجر را در اولویت قرار دهند و وزارت اطلاعات آمادگی لازم را برای حل مشکلات این عزیزان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها