کد خبر: 615742
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری مطرح کرد:

تجویز نسخه سکوت برای نمایندگان و مدیران/ اگر نمی‌توانید درد مردم را دوا کنید، حداقل روی زخمشان نمک نپاشید

روزنامه همشهری نوشت: اگر نماینده‌ای یا مدیری احساس کرد که اظهارنظرش دردی از جامعه و مردم دوا نمی‌کند، باید سکوت کند چرا که سکوت کردن خیلی بهتر از گفتن حرفی است که به بدنه نظام خدشه‌ای وارد کند. در واقع اگر مشکلی از مردم حل نمی‌کنیم، حداقل نمک روی زخم آنان نپاشیم.

تجویز نسخه سکوت برای نمایندگان و مدیران/ اگر نمی‌توانید درد مردم را دوا کنید، حداقل روی زخمشان نمک نپاشید
کد خبر: 615742
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه هشمهری به مسئولان تذکر داده اگر نمی‌توانند درد مردم را دوا کنند، با اظهاراتشان نمک روی زخم آنان نپاشند.

به گزارش همشهری، جامعه حساسیت بالایی نسبت به جزئی‌ترین اظهارات مسئولان دارد. به‌عنوان نمونه در آماردهی‌ها برای موضوعاتی که مردم جامعه آن را مستقیما لمس می‌کنند و نسبت به آن گله دارند باید دقت بسیار بالایی وجود داشته باشد. به هرحال در موضوعات اقتصادی و مخصوصا گرانی‌ها بسیاری از مردم گله‌مند هستند و کاملا هم در این موضوع حق دارند. پس نباید شاهد موضعگیری‌هایی از سوی مسئولان و نمایندگان باشیم که به جای آرام کردن مردم، موجب خشم و نارضایتی بیشتر آنان شود.

این روزنامه تاکید کرده است: نمایندگان و به‌طور کلی مسئولان کشور باید تمامی دقت خود را به‌کار گیرند و برای دیده شدن هر حرفی را به زبان نیاورند و ابتدا به این موضوع فکر کنند که اظهار نظراتشان کمکی به مردم و بهبودی جامعه خواهد کرد یا خیر؟ اگر جواب مثبت بود باید دقت شود تا موضعگیری بسیار دقیق و به نوعی بیان شود که حتی کوچکترین کج‌فهمی و ابهامی در آن وجود نداشته باشد. اگر هم نماینده‌ای یا مدیری احساس کرد که اظهار نظرش دردی از جامعه و مردم دوا نمی‌کند، باید سکوت کند چرا که سکوت کردن خیلی بهتر از گفتن حرفی است که به بدنه نظام خدشه‌ای وارد کند. در واقع اگر مشکلی از مردم حل نمی‌کنیم، حداقل نمک روی زخم آنان نپاشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها