کد خبر: 615439
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۵:۰۹
| |

کمال‌الدین پیرموذن:

ملت ایران خواستار رفع تحریم و تعامل با عموم ملل دنیا است

کمال‌الدین پیرموذن در روزنامه ابتکار نوشت: ملت تیزهوش و حق طلب ایران زمین خواستار تعامل با عموم ملل دنیا و گفتگو و مسالمت با همه ملت ها، مسلک ها و مذاهب و سبک زندگی و طالب صلح و رفع تحریم و آرامش و ترقی مادی است.

ملت ایران خواستار رفع تحریم و تعامل با عموم ملل دنیا است
کد خبر: 615439
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۶:۴۵:۰۹

روزنامه ابتکار در سرمقاله امروز خود به قلم کمال‌الدین پیرمؤذن به هر دو گروه سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا حمله کرده و نوشته انقلابیون راستین به همراه زنان و جوانان دل در گروی پایاندهی به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان دارند.

به گزارش ابتکار، نسل‌های امروزی طالب دموکراسی راستین و نجات آن از چنگال اصلاح طلبان خود حق پندار خود بزرگ بین هستند. در این فضای سرکوب و خشونت و نامهربانی و فشار شدید اقتصادی و سلب حقوق شهروندی و در انزوا قرار گرفتن میهن عزیز ما ایران، ملت و بویژه بانوان و جوانان سبک زندگی جدیدی را طالب و فریادگر هستند. امروز نسلی از راه رسیده که به جای تسلیم در برابر باورها و گفتمان موجود، می‌خواهد بر مبنای ادله صحبت و وفق قوانین جهان مدرن زندگی کند، نسلی که نمی‌پذیرد، یک گروه پایدارچی مشکوک، یک نفر همچون جناب محصولی و پرجریان خاص دیگر، در کمال لذت زندگی کنند و زندگی رنج دیدگان بعد از مرگشان آغاز شود.

این روزنامه افزوده است: ملت تیزهوش و حق طلب ایران زمین خواستار تعامل با عموم ملل دنیا و گفتگو و مسالمت با همه ملت ها، مسلک ها و مذاهب و سبک زندگی و طالب صلح و رفع تحریم و آرامش و ترقی مادی است، این دادخواهی و حق طلبی و خواست ملی، نویدبخش پرشکوه دوران نوینی از تاریخ ملت ستمدیده ایران است. دورانی که با ویژگی‌های آزادی، کرامت انسانی، عدالت اجتماعی، استقلال و اقتدار ملی، دانش و معرفت، معنویت و عرفان دینی شناخته می‌شود. عموم انقلابیون راستین به همراه جوانان و بانوان و اقوام و گروه های مرجع ایران زمین و همه آنانی که دل در گرو توسعه ایران و تعالی ایرانیان و پایاندهی به دوران به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان و اصول گرایان و به‌ویژه جبهه پایداری و بروز حاکمیت ملی را دارند، بی‌هیچ شائبه‌ای منادی تحقق این ویژگی‌ها در عرصه عمومی جامعه هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها